خمام - شهردار خمام از سمت خود برکنار می‌شود / لزوم تعیین سرپرست توسط شورا
ویژه
سرپرست فرمانداری:

شهردار خمام از سمت خود برکنار می‌شود / لزوم تعیین سرپرست توسط شورا

سرپرست فرمانداری خمام از لزوم برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر خمام به‌منظور انتخاب سرپرست شهرداری این‌شهر خبر داد.

یکشنبه، ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ KHNA108665

سرپرست فرمانداری خمام از لزوم برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر خمام به‌منظور انتخاب سرپرست شهرداری این‌شهر خبر داد.
حسن آدمیت در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به نامه دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گیلان به فرمانداری درخصوص ابلاغیه شعبه ۱۲ بازپرسی دادسرای عمومی‌وانقلاب رشت، مکاتبه معاون دادستان مرکز استان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲ رشت با استانداری، عنوان کرد: ابوالحسن سیمایی در جهت اجرای ماده ۷ قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس، ارتشاء و کلاهبرداری مصوب ۱۳۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام و بر اساس بند ج از تبصره ۴ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران، از سمت خود برکنار، و فردا مکاتبه‌ای با رییس شورا جهت تعیین‌و تکلیف وی و انتخاب سرپرست خواهم داشت.


موضوع : شهرداری، شورای شهر، فرمانداری
http://khna.ir/108665

۱ دیدگاه

  • عليزاده در مورخ 1402/11/02 - 13:52 می‌نویسد :

    این افتضاح نتیجه انتخاب غلط شورای شهر [!] خمام بود که با وجود چهره های سرشناس در شهر خمام، این شخص که [!] نیز بود بعنوان شهردار سکان مدیریت شهری را به او بسپارند تا با همراهی بعضی از اعضائ شورا و باجایگزین کردن افراد [!] در پست های مهم بتواند به [!] برسد.