خمام - نیم‌نگاهی به وضعیت جاده مرگ داشته باشید!
ویژه
قابل توجه معاون عمرانی استاندار؛

نیم‌نگاهی به وضعیت جاده مرگ داشته باشید!

قصه پرغصه جاده موسوم به مرگ ادامه‌دار بوده و مشخص‌نیست باید چه‌تعداد بازدید، وعده و حادثه رخ‌دهد، تا اصلاحات آن به سرانجام برسد.

یکشنبه، ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ KHNA108578

قصه پرغصه جاده موسوم به مرگ ادامه‌دار بوده و مشخص‌نیست باید چه‌تعداد بازدید، وعده و حادثه رخ‌دهد، تا اصلاحات آن به سرانجام برسد.

به گزارش خمام‌نیوز، شهردار سابق خمام تیرماه سال ۹۸ با اشاره به بازدید میدانی معاون وقت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از کیلومتر اول محور خمام به خشکبیجار، گفته بود «در جریان این‌بازدید وعده داده شده که درصورت زیرسازی، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی از سوی شهرداری، استانداری موضوع آسفالت را برعهده خواهد گرفت، که خوشبختانه جدول‌گذاری محور مذکور توسط پیمانکار آغاز گردیده است».

حالا موسی فکور پس‌از چندسال خود به‌عنوان معاون امور عمرانی استانداری مشغول به‌کار است، اما مشکلات کیلومتر اول این‌جاده ناتمام مانده؛ به‌نحوی که نه‌تنها موضوع تملک زمین‌ها تکمیل نشده، پروژه بعد از گذشت چندماه متوقف گردیده و اختلاف سطح ایجادشده بخش زیادی از جاده را زیر آب می‌برد، بلکه عملاً وضعیت موجود بر مشکلات این‌مسیر افزوده و حدود ۴ سال است که تردد را برای اهالی منطقه و کسبه با مشکل مواجه، یا چاله‌های خیابان خود به بروز خسارت یا حتی حوادث دامن می‌زنند.

اگرچه در وهله اول شهرداری و شورای ششم شهر خمام باید برای محدوده شهری این‌جاده چاره‌ای اندیشه کنند، اما از فکور «در دوره مسوولیت جدیدش» نیز انتظار می‌رود بازدیدی در این‌رابطه داشته تا هم نیم‌گاهی به وضعیت پروژه‌ی زمان تصدی خود در شهرداری خمام، و هم محور مذکور داشته؛ و به نمایندگی از استانداری برای کمک به وضعیت یکی‌از محورهای مهم و پرحادثه این‌استان گام مثبتی بردارد.


موضوع : آبگرفتگی، استانداری، شهرداری، شورای شهر، ویدئو
ویدئو : جواد منادی
http://khna.ir/108578

دیدگاه شما چیست ؟!