آیا اپلیکیشن «برق من» دکور است؟!
سامانه برق من سامانهای است که جهت استفاده از خدمات شرکت توزیع نیروی برق، مشاهده قبوض برق و پرداخت الکترونیک آنها راهاندازی شده و از امکاناتی نظیر استعلام، پرداخت و خدمات مخصوص قبوض برخوردار بوده و یکیاز بخشهای اینسامانه اعلام خاموشیهای جاری و برنامهریزی شده است.
سامانه برق من سامانهای است که جهت استفاده از خدمات شرکت توزیع نیروی برق، مشاهده قبوض برق و پرداخت الکترونیک آنها راهاندازی شده و از امکاناتی نظیر استعلام، پرداخت و خدمات مخصوص قبوض برخوردار بوده و یکیاز بخشهای اینسامانه اعلام خاموشیهای جاری و برنامهریزی شده است.
درحالیکه مدیرکل توزیع برق گیلان در تمام جلسات ریز و درشت و در دیدار با صغیر و کبیر از مردم برای نصب اپلیکیشن برق من و همچنین مشاهده خاموشیها در اینسامانه دعوت میکند، اما مشاهده میکنیم که در موارد متعددی خبری از اعلام خاموشی نیست!
برای نمونه پیشازظهر امروز برق بخشیاز شهر خمام و دهستان چاپارخانه که از فیدر فشتکه تغذیه میشوند بدون اطلاعرسانی قبلی و حدود ۳ ساعت قطع شده است!
البته قطعی برق صرفاً به همینروز خلاصه نمیشود، بلکه عزیزان توزیع برق در شب یلدا نیز یک ساعت و فردای شب یلدا نیز برق اینمنطقه را قطع کرده و در طول هفته نیز این قطعیها ادامه دارد.
وقتی اداره برق ادعا دارد که همیشه قطعی برق را از قبل اعلام میکند، باید اینموضوع مورد مطالبه قرار گیرد؛ چرا که بارها قطعی برق بدون اطلاع صورت میگیرد و برای حقوق اولیه مشترکان هیچگونه احترامی قائل نمیشوند.
اگر اپلیکشن برق من فاقد کارایی بوده و نمایشی است، لطفا به همه اطلاعرسانی کنید و نه وقت مردم را بگیرید و نه اینکه بابت ارایه این نرمافزار به بیتالمال خسارت وارد کنید.
دیدگاه شما چیست ؟!