خمام - وزیر آموزش‌وپرورش جویای وضعیت درمان زینت علیپور شد
پس‌از انتشار یک گزارش در خمام‌نیوز؛

وزیر آموزش‌وپرورش جویای وضعیت درمان زینت علیپور شد

وزیر آموزش‌وپرورش، عنوان کرد: معلمی پیش‌از آنکه شغل باشد، شوق و هنر است و وجود معلمان شایسته و دلداده به آموزش و تربیت نسل جوان، مغتنم و پربهاست.

شنبه، ۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰ KHNA108321

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌و‌پرورش روز گذشته به‌همراه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بر بالین زینت علیپور «معلم خمامی که درازکشیده به دانش‌آموزان تدریس می‌کند» حاضر شده و علاوه‌بر پیگیری روند درمان بیماری وی، مراتب قدردانی وزیر آموزش‌وپرورش را به اطلاع وی رساند.
در این‌ملاقات رضا مرادصحرایی «وزیر آموزش‌وپرورش» ضمن جویاشدن وضعیت درمان علیپور طی تماس تلفنی، عنوان کرد: معلمی پیش‌از آنکه شغل باشد، شوق و هنر است و وجود معلمان شایسته و دلداده به آموزش و تربیت نسل جوان، مغتنم و پربهاست.
همچنین رییس کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان کشور در تماس تلفنی با این‌معلم خمامی، وعده‌داد که کتابخانه مدرسه شهید صدوقی کلاچاه دوم بر اساس دستور وزیر آموزش‌وپرور هرچه سریعتر تعمیر و به کتاب‌های موردنیاز دانش‌آموزان تجهیز شود.
مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان نیز وجود چنین معلمانی را باعث افتخار و قوت نظام آموزشی دانسته و تصریح کرد: ایشان در کنار تدریس و آموزش دروس، الفبای عشق، مسوولیت‌پذیری، مهربانی و ایثار را به دختران و پسران جوان این‌سرزمین آموخته است.

گفتنی‌است، اخیراً گزارشی در خمام‌نیوز تحت عنوان «معلم خمامی درازکشیده به دانش‌آموزان تدریس می‌کند» منتشر شده بود، که بر اساس آن زینت علیپور «معلم پایه اول و دوم مدرسه شهید صدوقی کلاچاه دوم» به‌دلیل عارضه دیسک کمر قادر به راه‌رفتن یا حتی نشستن نبوده، اما با کمک خانواده‌اش در کلاس حاضر میشد تا در بستری از درد تعلیم علم کرده و مشق عشق و ایثار در دفتر ۱۱ دانش‌آموز دختر و پسر حک نماید.


موضوع : آموزش و پرورش
منبع : روابط عمومی
http://khna.ir/108321

دیدگاه شما چیست ؟!