خمام - اصناف و بازاریان با رعایت انصاف خدمات‌رسانی کنند / تحویل نان بی‌کیفیت به مردم قابل قبول نیست
سرپرست فرمانداری خمام:

اصناف و بازاریان با رعایت انصاف خدمات‌رسانی کنند / تحویل نان بی‌کیفیت به مردم قابل قبول نیست

سرپرست فرمانداری خمام در راستای تنظیم بازار کالاهای اساسی و جلوگیری از گران‌فروشی و کم‌فروشی، به‌صورت سرزده از بازار و فعالیت اصناف شهر خمام بازدید نموده و از نزدیک وضعیت واحدهای نانوایی را مورد بررسی قرار داد.

پنج شنبه، ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ KHNA108215

سرپرست فرمانداری خمام در راستای تنظیم بازار کالاهای اساسی و جلوگیری از گران‌فروشی و کم‌فروشی، به‌صورت سرزده از بازار و فعالیت اصناف شهر خمام بازدید نموده و از نزدیک وضعیت واحدهای نانوایی را مورد بررسی قرار داد.
حسن آدمیت در جریان این‌بازدید که با همراهی معاونت فرمانداری، رییس شبکه بهداشت‌ودرمان و نمایندگان صمت و اماکن صورت‌گرفت، هدف از این‌بازدید را کسب اطلاع از وضعیت بازار و کنترل قیمت‌ها در بازار شب یلدا عنوان نمود.
وی با تاکید بر صدور دستورات لازم جهت مرتفع‌کردن مشکلات موجود از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط و متولیان امر، تصریح کرد: بازار به‌عنوان قلب اقتصاد یک منطقه، نقش موثری در ارتباط با تامین نیازهای مردم داشته و اصناف و بازاریان باید با رعایت انصاف و صداقت در معاملات خود، به مردم خدمات‌رسانی کنند.
این‌مسوول به مقوله سلامت و امنیت غذایی در شهرستان اشاره کرده و گفت: بحث سلامت در مدیریت و برنامه‌ریزی متولیان امر و امور شهری در اولویت قرار گرفته و در این‌راستا مسوولان باید با تعامل بیشتر با بازاریان و مردم، وارد عمل شوند.
آدمیت در پایان با اشاره به نتیجه بهتر عملکرد هر مسوول طی دیدار چهره‌به‌چهره با مردم و روبرو شدن با مشکلات آنان از نزدیک، بر دیدار چهره‌به‌چهره با شهروندان جهت رسیدگی مطلوب‌تر به مسائل و مشکلات مردم از سوی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان تاکید کرد.
سرپرست فرمانداری همچنین در جریان بازدید سرزده از نانوایی‌ها، اذعان داشت: در جریان بازدید مواردی همچون چگونگی پخت نان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ساعات پخت و کیفیت آرد و نان بررسی شده است.
وی با تاکید بر آنکه باید به‌صورت مستمر بر چگونگی ارائه خدمات توسط نانوایی‌ها در شهرستان از طرف دستگاه‌های ذیربط نظارت شود، خاطرنشان ساخت: تحویل نان بی‌کیفیت به مردم به هیچ‌وجه قابل قبول نبوده و نانوایان در قبال این‌موضوع مسوول و پاسخگو می‌باشد.


موضوع : بازار، فرمانداری، گزارش تصویری
http://khna.ir/108215

۱ دیدگاه

  • کامران پورقربانی در مورخ 1402/09/30 - 19:18 می‌نویسد :

    سلام به این مقام محترم بفرمایید خواهش یک روز صبح تشریف بیاورد خمام نان خریداری کند ببینن چندتا نانوایی باز است مشکل خمام اینه که هیچ مسولی ساکن خمام نیست تا با این مشکل برخورد کندوببیند میتواند نان خریداری کند خمام وروستای اطراف با این همه جمعیت متاسفانه صبح اکثر نانواییها بسته است