خمام - لزوم آمادگی ادارات خمام برای حوادث احتمالی فصل زمستان
سرپرست فرمانداری تاکید کرد:

لزوم آمادگی ادارات خمام برای حوادث احتمالی فصل زمستان

حسن آدمیت با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در این‌برهه زمانی، از مشترکین خانگی و کسبه خواست ضمن رعایت نکات ایمنی، در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

دوشنبه، ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹ KHNA108129

سرپرست فرمانداری خمام بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه و آمادگی تمامی ادارات سطح شهرستان در مواجهه با احتمال وقوع حوادث و مخاطرات فصل زمستان تاکید کرد.
حسن آدمیت امروز در جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل، ستاد مدیریت بحران و کمیته مصرف بهینه سوخت این‌شهرستان، اظهار کرد: مراکز آموزشی، تولیدی و صنعتی باید از هم‌اکنون ذخیره‌سازی سوخت زمستانی را در دستور کار خود قرار داده و مسوولین مربوطه پیگیر اجرای طرح ذخیره‌سازی و تامین سوخت موردنیاز باشند.
وی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در این‌برهه زمانی، از مشترکین خانگی و کسبه خواست ضمن رعایت نکات ایمنی، در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.
این‌مسوول با تاکید بر آنکه مدیران باید همیشه در دسترس باشند، افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی در مواقع بحران باید در محل کار خود حضور داشته و لیست کشیک را ماهانه به فرمانداری اعلام نمایند، تا برنامه‌ریزی لازم صورت بپذیرد.
آدمیت با بیان آنکه در شهرستان خمام نقاطی جهت اسکان اضطراری مسافران و شهروندان در مواقع بحرانی مشخص شده، یادآور شد: مسوولین امر باید بازار را دائماً رصد نموده و از تامین کالاهای اساسی مردم در مواقع بحرانی اطمینان حاصل کنند.
وی، خاطرنشان کرد: تامین سوخت دامداری‌ها و مرغداری‌ها در مواقع بحرانی نباید با مشکل مواجه شود و از هم‌اکنون باید به فکر بوده و پیشگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام گردد.


موضوع : ستاد بحران، فرمانداری
http://khna.ir/108129

دیدگاه شما چیست ؟!