خمام - درمانگاه مرکز شهر در شان مردم نبوده و شبیه موزه و آثار باستانی است
امام جمعه خمام مطرح کرد:

درمانگاه مرکز شهر در شان مردم نبوده و شبیه موزه و آثار باستانی است

حجت‌الاسلام هادی حبیبی، گفت: از مسوولان اجرایی و مسوولان شهر که برای آماده‌نمودن این‌جایگاه تلاش می‌کنند تشکر نموده، اما لازم‌است همه گروه‌های فرهنگی، هیات‌های مذهبی و آحاد مردم برای این‌شهید غریب سنگ‌تمام بگذارند.

شنبه، ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ KHNA107926

حجت‌الاسلام هادی حبیبی روز گذشته در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با بیان اینکه درمانگاه مرکز این‌شهر شبیه موزه و آثار باستانی است، عنوان کرد: این‌درمانگاه در شان مردم خمام و کادر درمانی این‌مرکز نبوده و به مرمت، بازسازی و زیباسازی نیازمند است.
امام جمعه خمام با ابراز امیدواری از چاره‌اندیشی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی برای وضعیت مرکز درمانی شماره ۱، از دادستان خمام به‌خاطر نامه‌نگاری با دانشگاه علوم پزشکی درخصوص کمبود بعضی‌از تجهیزات و دستگاه دیالیز تقدیر نموده و بر لزوم ورود خیرین در این‌زمینه تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به آماده‌سازی جایگاه شهدای گمنام در پارک سردارجنگل با مصوبه شورای شهر، ادامه داد: از مسوولان اجرایی و مسوولان شهر که برای آماده‌نمودن این‌جایگاه تلاش می‌کنند تشکر نموده، اما لازم‌است همه گروه‌های فرهنگی، هیات‌های مذهبی و آحاد مردم برای این‌شهید غریب سنگ‌تمام بگذارند.


موضوع : نماز جمعه
http://khna.ir/107926

دیدگاه شما چیست ؟!