خمام - ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان خمامی اهدا شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام:

۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان خمامی اهدا شد

سرهنگ کیانوش شوشتری‌اخوان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد:هفته بسیج فرصتی مغتنم برای معرفی و تبیین نقش راهبردی و انگارناپذیر شجریه طیبه در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ KHNA107509

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام از اجرای ۱۰۰ برنامه در این‌شهرستان با شعار «بسیج؛ امید ملت ایران» طی هفته بسیج خبر داد.
سرهنگ کیانوش شوشتری‌اخوان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد:هفته بسیج فرصتی مغتنم برای معرفی و تبیین نقش راهبردی و انگارناپذیر شجریه طیبه در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه امروز حقیقتاً عظمت اقدام تدبیر هوشمندانه امام راحل با صدور دستور شکل‌گیری بسیج مستضعفان قابل لمس است، افزود: تبدیل‌شدن این‌شجریه طیبه به یک نهضت جهانی، به‌‌گونه‌ای که دیروز مقاومت اعجاب‌انگیز در خرمشهر و امروز این‌مقاومت اعجاب‌انگیز را در غزه و مناطق اشغالی شاهد هستیم، از نتایج فرهنگ، روحیه و تفکر بسیجی است.
این‌مسوول با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج با ۳ رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت با کلیدواژه «بسیج؛ امید ملت ایران» تدوین شده، ادامه داد: هفته بسیج هرساله از ۲۹ آیان تا ۵ آذرماه ادامه می‌یابد.
سرهنگ شوشتری‌اخوان از اجرای بیش‌از ۱۰۰ عنوان برنامه و ۲۰۰ فعالیت طی هفته بسیج در این‌شهرستان خبر داده و گفت: بسیج در همه عرصه‌ها و سختی‌ها بدون هیچ چشم‌داشتی ورود می‌کند و پای کار نظام و انقلاب است.
وی برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان در روز جمعه اخیر و نواختن زنگ بسیج در مدارس، برپایی میز خدمت جهادی، طرح نذر ظهور با ارائه خدمات عام‌المنعه در هر محله، افتتاح پایگاه ادارات، مشاوره خانواده با موضوع فرزندآوری، اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، محفل انس با قرآن، عطر افشانی مزار شهدا ، اجرای گشت رضویون، آغاز عملیات ساخت درمانگاه، پویش نذر خون و برگزاری یادواره شهدا را از جمله برنامه‌های شاخص این‌هفته برشمرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام با بیان اینکه با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی‌بر مواسات و کمک به زوج‌های جوان، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سپاه ناحیه خمام طی هفته بسیج یک‌سری حمایت‌ها از زوج‌های جوان و افراد کم‌برخوردار انجام می‌شود؛ به نیابت از ۱۱ شهید شهرستان خمام این‌تعداد جهیزیه شامل ۵ قلم کالا به ارزش هر سری حدوداً ۸۰ میلیون تومان توسط سپاه پاسداران و کمیته امداد به نوعروسان خمامی اهدا شد.
وی با اشاره به اینکه تمامی لوازم جهیزیه اهدایی به نوعروسان از تولیدات داخلی است، خاطرنشان ساخت: این‌امر سبب رونق تولیدات داخلی و اشتغال بیشتر در کشور می‌شود.


موضوع : بسیج، سپاه
برگرفته از : خوبان خبر
http://khna.ir/107509

دیدگاه شما چیست ؟!