خمام - پلیس با آلودگی صوتی خودروها برخورد می‌کند
رییس پلیس راهور خمام:

پلیس با آلودگی صوتی خودروها برخورد می‌کند

رییس پلیس راهور خمام از برخورد قاطع و قانونی پلیس با رانندگانی که خودروهای آنان اقدام به تولید صدای ناهنجار دارند، خبر داد.

شنبه، ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ KHNA107487

رییس پلیس راهور خمام از برخورد قاطع و قانونی پلیس با رانندگانی که خودروهای آنان اقدام به تولید صدای ناهنجار دارند، خبر داد.
سروان علی آمیان، افزود: با رانندگان متخلفی‌که اقدام به برهم‌زدن نظم و انضباط ترافیک و سلب آسایش عمومی شهروندان می‌کنند به‌طور جدی و بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.
به گفته‌ی وی، تولید صدای ناهنجار از سامانه‌های صوتی یا اگزوز وسیله نقلیه تخلف بوده؛ که علاوه‌بر اعمال قانون، خودرو برابر دستور مقام قضایی در پارکینگ توقیف خواهد شد.
آمیان ترخیص خودرو را منوط به بازگشت آن به حالت استاندارد برشمرده و ادامه داد: راننده می‌بایست تغییرات لحاظ شده از هرحیث، اعم‌از نصب سامانه‌های صوتی و اگزوزهای غیرمتعارف یا هر عاملی‌که باعث تولید صدای ناهنجار شود را رفع نموده و پس‌از بازدید کارشناس راهور، فرایند ترخیص طی خواهد شد.
این‌مسوول، خاطرنشان کرد: اخلال در آسایش عمومی به‌عنوان مطالبه‌ی شهروندان، تحت هیچ‌عنوان قابل اغماض نبوده و سوابق راننده و خودروی متخلف نزد پلیس محفوظ بوده و در صورت تکرار، با متخلف برخوردهای قانونی شدیدتری صورت می‌گیرد.


موضوع : پلیس راهور
http://khna.ir/107487

دیدگاه شما چیست ؟!