خمام - در تلاشیم تا درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خمام تا دهه فجر افتتاح شود
نماینده مردم رشت‌وخمام در مجلس:

در تلاشیم تا درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خمام تا دهه فجر افتتاح شود

جبار کوچکی‌نژاد، گفت: تلاش ما بر این‌است که درمانگاه مذکور تا دهه فجر افتتاح و امکان خدمت‌رسانی بهتر به حدود ۳۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش در شعبه تامین اجتماعی خمام فراهم گردد.

جمعه، ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ KHNA107155

نماینده مردم رشت‌وخمام در مجلس شورای اسلامی با بیان آنکه در تلاشیم تا درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خمام تا دهه فجر افتتاح شود، عنوان کرد: از سازمان تامین اجتماعی کشور درخواستی برای راه‌اندازی یک درمانگاه تخصصی در این‌شهرستان به‌منظور خدمت‌رسانی به افراد تحت پوشش این‌سازمان مطرح نموده بودیم، که خوشبختانه با موافقت همراه بوده است.
جبار کوچکی‌نژاد شب گذشته در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به بازدید میدانی و جلسه با مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان، افزود: مقرر گردیده تا بخشی‌از زمین دانشگاه پیام‌نور برای احداث ساختمان مستقل درمانگاه تخصصی اختصاص یابد.
وی با تاکید بر آنکه تا پیش‌از تحویل زمین و آغاز ساخت‌وساز به‌صورت موقت ساختمانی برای راه‌اندازی درمانگاه تخصصی اجاره خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این‌است که درمانگاه مذکور تا دهه فجر افتتاح و امکان خدمت‌رسانی بهتر به حدود ۳۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش در شعبه تامین اجتماعی خمام فراهم گردد.


موضوع : تامین اجتماعی، مجلس
http://khna.ir/107155

دیدگاه شما چیست ؟!