خمام - فرماندار و شهردار خمام به‌دنبال زباله‌سوز باشند
ویژه
یکی‌از نمایندگان مجلس:

فرماندار و شهردار خمام به‌دنبال زباله‌سوز باشند

محمدرضا احمدی‌سنگری، گفت: شهردار و فرماندار خمام با زباله‌سوز مشکل پسماند خواچکین را حل کنند، تا شاهد تکرار سراوانی دیگر نباشیم.

یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ KHNA105843

یکی‌از نمایندگان مردم رشت‌وخمام در مجلس امروز با اشاره به اعلام برخی‌از مسوولان مبنی‌بر اتمام دفن زباله در سراوان تا پایان سال جاری، گفته است: شورای تامین و مسوولین استان ۲ ماه بعد از نهال‌کاری در محل پسماند، طی نشستی امضا کردند که از آخر آبان‌ماه سال جاری هیچگونه زباله یا ریجکتی وارد سراوان نمی‌شود و سایت زباله در سراوان بسته خواهد شد.
محمدرضا احمدی‌سنگری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید خود از سایت دپوی زباله در خواچکین، عنوان کرد: حادثه‌ای مشابه سایت زباله سراوان درحال وقوع است؛ لذا به شهردار و فرماندار خمام اطلاع می‌دهم که در اسرع وقت به‌دنبال زباله‌سوز باشند و با زباله‌سوز مشکل پسماند خواچکین را حل کنند، تا شاهد تکرار سراوانی دیگر نباشیم.
وی، ادامه داد: یکی‌از اشتباهات مسوولین استان جمع‌آوری سطل‌های زباله در روستاها با هدف تفکیک از مبدا بود؛ بارها شاهد هستیم که ساکنین شاید در منازل خود اقدام به تفکیک می‌کنند، اما مسافرین و گردشگران بین‌راهی باید زباله را چه کنند؟! قبل‌از اینکه فرهنگ‌سازی کنیم، اقدام به جمع‌آوری سطل‌های زباله نموده، که مورد اعتراض شوراها و دهیاران قرار گرفته است.


موضوع : زباله، مجلس
منبع : ایسنا
http://khna.ir/105843

دیدگاه شما چیست ؟!