خمام - درخشش تیم کاراته آکادمی نیک‌پور در رقابت‌های کومیته انفرادی استان
با کسب ۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۷ برنز؛

درخشش تیم کاراته آکادمی نیک‌پور در رقابت‌های کومیته انفرادی استان

رقابت‌های کاراته کومیته انفرادی استان گیلان روز گذشته با حضور ۵۰۰ کاراته‌کا در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری شهدای رشت خاتمه یافت.

شنبه، ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ KHNA105550

رقابت‌های کاراته کومیته انفرادی استان گیلان روز گذشته با حضور بیش‌از ۵۰۰ کاراته‌کا در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری شهدای رشت خاتمه یافت.
در این‌مسابقات که در رده‌های سنی مختلف پیگیری شد، تیم کاراته آکادمی نیک‌پور موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۷ برنز شده و امیر نیک‌پور به‌عنوان مربی اخلاق معرفی شد.

بر اساس این‌گزارش، زمان هادی‌پور در وزن ۲۱- کیلوگرم خردسالان به مدال طلا دست یافت، در رده نونهالان محمدطاها وطن‌پرست و شهراد معافی‌نسب به‌ترتیب در اوزان ۴۵- و ۵۵+ کیلوگرم به مدال طلا رسیده و محمدجواد داستانی، رضا هادی‌پور، مبین دلاور و هوراد معافی‌نسب در اوزان ۳۰-، ۳۰-، ۴۵- و ۵۲ کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کردند.
همچنین در رده خردسالان محمدجواد یوسفی‌پور در وزن ۲۱- کیلوگرم، مجتبی فحتی در وزن ۳۴- کیلوگرم، رضا تقی‌نژاد در وزن ۳۵- کیلوگرم، امیرمحمد خمامی در وزن ۴۵+ کیلوگرم، سیدمحمدحسین نیک در وزن ۴۵+ کیلوگرم و رضا نوروزپور در وزن ۴۵+ کیلوگرم به مدال برنز دست‌یافته و ابوالفضل سهرابی و امیرمحمد شریف‌تبار به‌ترتیب در اوزان ۵۵+ و ۶۱- کیلوگرم رده سنی جوانان مدال برنز را کسب نمودند.

گفتنی‌است، حبیب شریف‌تبار، مرتضی نوروزی و حمید شهاب‌زاده از خمام در جمع داوران به قضاوت پرداختند.


موضوع : کاراته
http://khna.ir/105550

دیدگاه شما چیست ؟!