خمام - ۳ باب مغازه در محدوده راسته‌کنار تخریب شد
ویژه
دبیر کمیسیون ماده ۱۰۰ خبر داد:

۳ باب مغازه در محدوده راسته‌کنار تخریب شد

اجرای حکم تخریب ۳ باب مغازه غیرمجاز ساعت ۶ صبح امروز در محدوده شهری راسته‌کنار اجرا شد.

چهارشنبه، ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ KHNA103148

اجرای حکم تخریب ۳ باب مغازه غیرمجاز ساعت ۶ صبح امروز در محدوده شهری راسته‌کنار اجرا شد.
دبیر کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری خمام در همین‌رابطه با بیان اینکه مغازه‌های مذکور بدون اخذ مجوز و به‌صورت شبانه احداث گردیده و درخصوص زمین ادعاهایی از سوی شاکیان خصوصی مطرح بوده که از سوی دادگستری پیگیری می‌شود، افزود: به تخلف صورت‌گرفته سال گذشته در کمیسیون مربوطه رسیدگی شد، که با توجه به قرار گرفتن بنا در حریم رودخانه بنابر استعلام از آبیاری و همچنین قرار گرفتن در حریم طرح تعریض خیابان، رای قلع‌وقمع صادر گردید.
رضا فتحتویی‌نژاد در گفتگو با خمام‌نیوز، ادامه داد: فرد متخلف اگرچه به رای صادرشده اعتراض نمود، اما رای قبلی مجدداً در کمیسیون تجدیدنظر مورد تایید قرار گرفت؛ ضمن‌آنکه اخیراً موضوع تخریب با توجه به حساسیت‌های موجود در شورای تامین شهرستان مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.
وی با بیان اینکه اجرای حکم با حضور پلیس امنیت عمومی صورت پذیرفته، تصریح کرد: احداث‌کننده بنا امروز علاوه‌بر قرار دادن ۳ خودرو مقابل مغازه‌ها برای جلوگیری از اجرای این‌حکم و تکلیف قانونی، نسبت به اهانت به همکاران اداری مبادرت ورزید.
به گفته‌ی فتحتویی‌نژاد، با توجه به عدم توجه و همکاری فرد متخلف برای اجرای حکم اعاده وضع به‌حالت قبل به‌صورت داوطلبانه، شهرداری برای تخریب از بخش پشتی مغازه‌ها اقدام نمود تا خسارت کمتری وارد شده و امکان جمع‌آوری وسایل برای متخلف فراهم باشد.


موضوع : تخریب، شهرداری
http://khna.ir/103148

دیدگاه شما چیست ؟!