خمام - شهرداری شکایت خود را از عامل تخریب تابلوی میدان بازپس گرفت
با توجه به ابراز پشیمانی فرد خاطی؛

شهرداری شکایت خود را از عامل تخریب تابلوی میدان بازپس گرفت

شهردار خمام با اشاره به سپری‌شدن فرایند اداری توسط دستگاه قضایی، عنوان کرد: با توجه به اقرار شهروند خاطی بر عمدی‌نبودن بزه انتسابی، قبول اشتباه صورت‌گرفته و ابراز پشیمانی از عمل خود، مجموعه شهرداری و شورای شهر خمام از حق شکایت نسبت به تخریب بیت‌المال گذشت نموده است.

سه شنبه، ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ KHNA103141

اواخر ماه گذشته تمثال شهید در یکی‌از میادین شهر خمام برای دومین‌مرتبه تخریب گردید و عامل تخریب آن در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شد.
در همین‌رابطه شهردار خمام امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به سپری‌شدن فرایند اداری توسط دستگاه قضایی، عنوان کرد: با توجه به اقرار شهروند خاطی بر عمدی‌نبودن بزه انتسابی، قبول اشتباه صورت‌گرفته و ابراز پشیمانی از عمل خود، مجموعه شهرداری و شورای شهر خمام از حق شکایت نسبت به تخریب بیت‌المال گذشت نموده است.
ابوالحسن سیمایی، ادامه داد: سردار سلیمانی همواره مهربانی و گذشت را سرلوحه کار خود قرار می‌داد و ما نیز به تبعیت از وی ضمن بازپس‌گیری شکایت به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت او، هیچگونه خسارتی بابت ترمیم تمثال دریافت نخواهیم کرد؛ که این‌موضوع طی نامه‌ای به دادگستری خمام اعلام شده است.


موضوع : تخریب، شهرداری
http://khna.ir/103141

دیدگاه شما چیست ؟!