خمام - از ۲ هزار متر کابل‌کشی تا وصل مجدد خطوط تلفن‌ثابت ۵۰۰ مشترک
ویژه
سرپرست مرکز مخابرات خمام خبر داد:

از ۲ هزار متر کابل‌کشی تا وصل مجدد خطوط تلفن‌ثابت ۵۰۰ مشترک

حمید مهدوی با تاکید بر آنکه نباید شرایطی رخ‌دهد که مردم برای وصل مجدد خطوط تلفن ثابت خود متحمل هزینه گردند، خاطرنشان کرد: هرگونه پرداخت هزینه کابل یا توصیه برای خرید آن از سوی پرسنل اداره مخابرات تخلف بوده و با متخلفین برخورد لازم صورت می‌پذیرد.

یکشنبه، ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ KHNA101969

سرپرست مرکز مخابرات خمام از بیش‌از ۲ هزار متر کابل‌کشی و وصل مجدد خطوط تلفن ثابت ۵۰۰ مشترک شهری و روستایی در این‌شهرستان طی کمتر از ۲ ماه اخیر خبر داد.
حمید مهدوی امروز در حاشیه بررسی مقدمات اجرای پروژه حفاری کافو نوری در روستای زیرده در گفتگو با خمام‌نیوز، عنوان کرد: بازدیدهای میدانی متعددی‌را از زمان آغاز فعالیت خود در خمام با هدف بررسی مشکلات، محدودیت‌ها و کاستی‌های موجود ترتیب داده و تاکنون موفق به حضور در ۳۰ روستا و گفتگو با اهالی و مسوولان محلی آنها شده‌ام.
وی با تاکید بر آنکه برخی‌از مشکلات تاکنون برطرف شده و موفق به ۲ هزار متر کابل‌کشی و وصل مجدد خطوط تلفن ثابت ۵۰۰ مشترک طی کمتر از ۲ ماه شده‌ایم، افزود: لیستی متشکل از ده‌ها روستای بخش‌های مرکزی و چوکام تهیه گردیده، که از جمله آنها می‌توان به گورابجیرصحرا، زیرده، اشمنانطالم، دافچاه، کتکول، برمچه، میان‌محله، پشت‌سان و … اشاره نمود.
این‌مسوول با بیان اینکه مشکل برخی‌از روستاها زیرساختی بوده و تلفن ثابت آنها باید به وسیله ارتباط رادیویی و بی‌سیم برقرار گردد، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته انتظار می‌رود مشکل این‌روستاها تا ۲ ماه آتی مرتفع شود.
به گفته‌ی مهدوی، تلفن ثابت ۳۵۰ مشترک محدوده زیرده از بهمن‌ماه سال گذشته قطع بوده، که امر حفاری با توجه به تهیه کافو نوری پس‌از بهبود وضعیت آب‌وهوا انجام خواهد شد، تا ان‌شاالله ارتباط تلفنی محدوده مذکور طی حدود ۱۰ روز آتی برقرار گردد؛ پس‌ازآن نیز بلافاصله رسیدگی به مشکل قطعی طولانی‌مدت تلفن‌های ثابت گورابجیرصحرا مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
سرپرست مرکز مخابرات خمام با اشاره به رصد وضعیت آنتن‌دهی اپراتورهای تلفن‌همراه در این‌شهرستان، گفت: نقاطی‌که اپراتورها از نظر آنتن‌دهی دچار ضعف هستند شناسایی و به استان اعلام شده؛ ضمن آنکه ارتباطات سیار گیلان چندین اکیپ را مامور نموده تا به بررسی و ایرادیابی بپردازند.
این‌مسوول با تاکید بر آنکه نباید شرایطی رخ‌دهد که مردم برای وصل مجدد خطوط تلفن ثابت خود متحمل هزینه گردند، خاطرنشان کرد: هرگونه پرداخت هزینه کابل یا توصیه برای خرید آن از سوی پرسنل اداره مخابرات تخلف بوده و با متخلفین برخورد لازم صورت می‌پذیرد.


موضوع : اداره مخابرات
گزارش : حبیب صابری
http://khna.ir/101969

دیدگاه شما چیست ؟!