خمام - رشد ۱۸ درصدی اعتبارات عمرانی در شهرستان خمام
فرماندار در شورای اداری مطرح کرد:

رشد ۱۸ درصدی اعتبارات عمرانی در شهرستان خمام

فرماندار خمام، گفت: از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال ۹۷ پروژه در ۲۱ عنوان کلی به ارزش ۳۸ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان در شهرستان خمام به بهره‌برداری می‌رسد.

دوشنبه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ KHNA101374

فرماندار خمام تامین آب کشاورزی را یکی‌از مهمترین اقدامات دولت در استان برشمرده و تصریح کرد: گیلان در خصوص آب کشاورزی با مشکلاتی مواجه بوده، ولی ابتکار استاندار در تشکیل قرارگاه مدیریت آب در حل این‌مشکلات مثمرثمر بوده است.
اسفندیار جوشن ظهر امروز در جلسه شورای اداری این‌شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با تاکید بر آنکه اعتبارات عمرانی شهرستان خمام نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته، گفت : از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال ۹۷ پروژه در ۲۱ عنوان کلی به ارزش ۳۸ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان در شهرستان خمام به بهره‌برداری می‌رسد.
نماینده عالی دولت در شهرستان خمام مهمترین پروژه‌های هفته دولت امسال را ۴ پروژه راهداری با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ۴۱ عنوان پروژه در حوزه دهیاری‌های شهرستان با رقم اعتباری ۷ میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان، ۱۶ پروژه آب و فاضلاب با ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار، ۸ پروژه در حوزه برق شهرستان با ۱ میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان اعتبار و همچنین ۱ پروژه بنیاد مسکن با ۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان اعتبار عنوان کرد.
این‌مسوول با بیان اینکه دستاوردهای نظام باید تبیین شوند، ادامه داد: اقداماتی‌که در بخش‌های مختلف صورت گرفته باید به گوش مردم رسانده شود و حق مردم است که بدانند خادمان آنها چه عملکردی دارند.
وی با تاکید بر لزوم ارتباط تنگاتنگ مدیران با مردم، افزود: درب ادارات و مدیران باید به‌روی مردم باز باشد و مسوولان وظیفه دارند به‌صورت مستمر ملاقات‌های مردمی برگزار نموده و اقدامات دولت را تبیین کنند.
فرماندار از ادارات شهرستان خواست تا اعتبارات جامانده از سال گذشته را سریع‌تر جذب کرده و پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانند.


موضوع : ادارات و مراکز، فرمانداری، گزارش تصویری
برگرفته از : خوبان‌خبر
http://khna.ir/101374

دیدگاه شما چیست ؟!