خمام - علی رمضان‌پور به‌عنوان مسوول نمایندگی اداره راهداری در خمام معارفه شد
با حکم مدیرکل؛

علی رمضان‌پور به‌عنوان مسوول نمایندگی اداره راهداری در خمام معارفه شد

علی رمضان‌پور پیش‌ازظهر امروز طی حکمی از سوی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان به‌عنوان مسوول نمایندگی این‌اداره در شهرستان خمام معارفه شد.

دوشنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ KHNA101189

علی رمضان‌پور پیش‌ازظهر امروز طی حکمی از سوی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان به‌عنوان مسوول نمایندگی این‌اداره در شهرستان خمام معارفه شد.
وی دارای مدرک تحصیلی کارشتاسی ارشد مدیریت دولتی بوده و سابقه کار به‌عنوان مسوول نظارت و اجرایی کنترل شرکت‌ها، موسسات و رانندگان حمل‌ونقل کالای بندرانزلی، بازرس ویژه نظارت و عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل مسافربری در ایام نوروز و تعطیلات تابستان، مسوول وصول درآمد کالاهای ترخیصی توسط تجار و مجوز صدور پروانه ترانزیتی برای رانندگان ایرانی، اتباع خارجی و تجار را در کارنامه دارد.
گفتنی‌است، پیش‌ازوی مرتضی قاسم‌زاده سرپرستی این‌اداره را برعهده داشت.
شایان ذکر است، مراسم تودیع و معارفه در فرمانداری خمام برگزار شده است.

به گزارش خمام‌نیوز، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان در حاشیه بازدید از ساختمان نمایندگی راهداری در خمام، عنوان کرد : مسوول جدید راهداری در خمام پیرو دستور استاندار برای استقرار ادارات در این‌شهرستان تازه‌تاسیس معرفی گردیده و از امروز در این‌نمایندگی مستقر می‌شود.
فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز با تاکید بر آنکه تجهیز راهداری خمام یکی‌از موضوعاتی‌است که پیگیری خواهد شد، تصریح کرد : مردم برای پیگیری امور خود می‌توانند به نمایندگی راهداری در خمام مراجعه کرده و دیگر نیازی به مراجعه به اداره کل نمی‌باشد.
وی با اشاره به درخواست استقرار ۱۰ نیرو و تامین دستگاه‌های موردنیاز برای این‌شهرستان در حوزه راهداری، یادآور شد : پیگیر تشکیل چارت اداری شهرستان خمام از طریق سازمان راهداری بوده و مقرر گردیده تا موضوع مذکور چهارشنبه آتی در کمیته منابع‌انسانی سازمان راهداری کشور مطرح شود.
به گفته‌ی این‌مسوول، موضوع اصلاح طرح هندسی میدان ولیعصر (عج) روز پنجشنبه با حضور مسوولان حوزه ایمنی راهداری و شهردار خمام در فرمانداری پیگیری خواهد شد.


موضوع : راهداری، معارفه
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/101189

دیدگاه شما چیست ؟!