خمام - مقام سوم تیم هیات کاراته خمام در رقابت‌های سبک شوتوکان گیلان
با ۹ مدال طلا، ۷ نقره و ۵ برنز ؛

مقام سوم تیم هیات کاراته خمام در رقابت‌های سبک شوتوکان گیلان

رقابت‌های قهرمانی سبک شوتوکان s.k.i کاراته استان گیلان روز گذشته با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

شنبه، ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۵ KHNA101135

رقابت‌های قهرمانی سبک شوتوکان s.k.i کاراته استان گیلان روز گذشته با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.
در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۴۰ کاراته‌کا در قالب ۱۰ تیم در سالن شهدای رودبار پیگیری شد، تیم هیات کاراته شهرستان خمام به مربیگری امیر نیک‌پور و حبیب شریف‌تبار با ۹ مدال طلا، ۷ نقره و ۵ برنز، پس‌از رودبار و رضوانشهر بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش انفرادی رده سنی نونهالان، برسام نژادی در وزن ۲۲ کیلوگرم، امیرعلی بخشی در وزن ۲۸ کیلوگرم، محمدطاها وطن‌پرست در وزن ۳۸ کیلوگرم و رضا نوروزپور در وزن ۴۵ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرده، رضا هاد‌پور در وزن ۲۸کیلوگرم، رضا احمدی در ۲۸ کیلوگرم و کیان جنتی در وزن ۴۷ کیلوگرم مدال نقره را از آن خود نموده و محمدرضا نیک‌پور در وزن ۳۶ کیلوگرم و محب نیک در وزن ۳۶ کیلوگرم مدال برنز را به خود اختصاص دادند.
در رده نوجوانان، سیدمحمد کاظمی در وزن ۳۲ کیلوگرم و محمدرضا محمدی‌پور در وزن ۴۷ کیلوگرم مدال طلا را به گردن آویختند، هوراد معافی‌نسب در وزن ۴۷ کیلوگرم و شهراد معافی‌نسب در ۵۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و محمد همراه در وزن ۷۰+ کیلوگرم و امیرعلی صابرنیا در وزن ۷۰+ کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کردند.
در رده جوانان، فردین روحی در وزن ۷۰ کیلوگرم، جواد آقایی در ورن ۷۰+ کیلوگرم، امیرمحمد شریف‌تبار در وزن ۶۱ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرده و رضا سهرابی در وزن ۵۵ کیلوگرم مدال برنز را بر گردن آویخت.
گفتنی‌است، مرتضی نوروزی از خمام به‌عنوان داور به قضاوت در این‌رقابت‌ها پرداخت.


موضوع : کاراته
منبع : خوبان خبر
http://khna.ir/101135

دیدگاه شما چیست ؟!