خمام - ریاست شورای شهر به واحدی سپرده شد
با برگزاری انتخابات هیات رییسه‎ ؛

ریاست شورای شهر به واحدی سپرده شد

هادی واحدی ظهر امروز در بیست‌ودومین جلسه عادی شورای اسلامی شهر خمام‌ با ۴ رأی موافق و ۱ رای ممتنع به‌عنوان رییس جدید شورای ششم انتخاب شد.

دوشنبه، ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ KHNA100579

هادی واحدی ظهر امروز در بیست‌ودومین جلسه عادی شورای اسلامی شهر خمام‌ با ۴ رأی موافق و ۱ رای ممتنع به‌عنوان رییس جدید در دومین‌سال از فعالیت شورای ششم انتخاب شد.
همچنین ایمان سهیلی با کسب ۴ رای موافق و ۱ رای ممتنع به‌عنوان نایب رییس، جلیل غیاثی با ۳ رای موافق و ۲ رای ممتنع به‌عنوان سخنگو، مهدی عاشوری با ۴ رای موافق و ۱ رای ممتنع به‌عنوان خزانه‌دار و اسماعیل احمدنیا با ۳ رای موافق و ۲ رای ممتنع به‌عنوان منشی شورا معرفی شدند.
عاشوری تنها عضو شورا بود که در همه بخش‌های رای‌گیری، با به‌کارگیری خودکار سیاه حتی به انتخاب خود برای سمت خزانه‌دار رای ممتنع داده بود.

به گزارش خمام‌نیوز، پیگیری موضوع ساماندهی پارک‌های کشاورز و سردارجنگل طبق یک قرارداد BOLT از جمله موضوعاتی بود که ضمن طرح و پیگیری در این‌جلسه با حضور سرمایه‌گذار، با موافقت همه اعضا (منوط به ارسال مجدد قرارداد جهت تصویب نهایی در این‌شورا) همراه گردید.
گفتنی‌است، اجرای شهر بازی و استقرار ۱۸ دستگاه بازی مناسب برای گروه‌های سنی مختلف از جمله موارد دیده‌شده در طرح مذکور است.

غیاثی در حاشیه جلسه در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه نقایص و انتقاداتی بر عملکرد شورا در طی یکسال اخیر وارد است و شاید افکار عمومی در بسیاری‌از مواقع با ما همراه نبوده، گفت: تمام تلاش خود را کرده که وظایف خود را به‌عنوان رییس به نحو احسن انجام دهم.
این‌عضو شورا با بیان اینکه امیدوارم مردم کاستی‌ها را بر ما ببخشند، برای رییس جدید شورا آرزوی موفقیت نموده و افزود : گاهی ممکن‌است شخصی به‌دلیل مقبولیت توسط سایر اعضا برای چندین‌سال متوالی رییس بماند،‌ اما به‌شخصه معتقدم که هیات‌رییسه باید هر سال تغییر یابد، چرا که این‌موضوع احترام‌گذاشتن به افکار عمومی است.

احمدنیا همچنین با بیان اینکه ۳ الی ۴ سال از مدت‌زمان ۹ ساله حضور خود در شورای شهر را به‌عنوان رییس این‌شورا خدمت نموده و به‌مدت ۴ سال نیز در کمیسیون ماده ۱۰۰ حضور داشته، اذعان داشت : در راه خدمت به شهروندان فرقی مابین کسانی‌که به‌من رای داده‌اند یا خیر قائل‌نشده و بدون چشمداشت به ایفای نقش پرداخته‌ام.
به گفته‌ی وی، سعی نموده‌ام چه در شورا و چه در کمیسیون‌ها به‌دنبال احقاق حق شهرداری و مهمتر از آن کمک به مردم باشم؛ لذا اینکه چه پستی در هیات‌رییسه داشته باشم تفاوتی نداشته و البته برای همه اعضا در این‌مسیر آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه واحدی با تشکر از اعتماد اعضا به وی و همچنین تقدیر از زحمات غیاثی در یکسال گذشته، عنوان کرد : اولین موضوعی‌که مورد نقد مردم و رسانه‌ها بوده عدم تعامل اعضای شورا است، که در این‌راستا گام خواهیم برداشت؛ زیرا در مسیر فعالیت شورایی نیاز به همکاری همه اعضا وجود دارد.
رییس جدید شورا با اشاره بر آنکه مباحثی همچون قانونمندی، شفافیت و ایجاد درآمد پایدار مورد تاکید است، خاطرنشان کرد : باید نظارتی قوی بر عملکرد شهرداری وجود داشته باشد، ضمن‌آنکه بر اساس بضاعت شهر و درآمد شهرداری نیز به‌دنبال توسعه‌ای آینده‌نگرانه و همه‌جانبه هستیم، نه فقط انجام امور روزمره.


موضوع : پارک‌ها، شورای شهر
http://khna.ir/100579

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1401/05/11 - 22:02 می‌نویسد :

    zist mohit va kaasht derakht dar dastoor kaar baashad. hamakari madani o kaar elmi ba mosharekat mardomi, dar mozoo zobaaleh masalan, zaroori ast. Roodhaaye khomam azaadaar hastand.vaz roodha sharmaavar ast!