خمام - ۱ پیروزی و ۲ شکست، حاصل تلاش تیم‌های خمامی در لیگ‌های برتر و دسته اول شطرنج گیلان
در هفته هفتم رقم خورد؛

۱ پیروزی و ۲ شکست، حاصل تلاش تیم‌های خمامی در لیگ‌های برتر و دسته اول شطرنج گیلان

هفته هفتم از لیگ‌های برتر و دسته اول شطرنج استان گیلان صبح امروز در تالار مهد اندیشه رشت پیگیری شد.

جمعه، ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴ KHNA100347

هفته هفتم از لیگ‌های برتر و دسته اول شطرنج استان گیلان صبح امروز در تالار مهد اندیشه رشت پیگیری شد.
در بازی‌های انجام‌شده از لیگ برتر، تیم‌های باشگاه پیشگام قلعه، مجتمع آریای لوشان و هیات شطرنج لنگرود به‌ترتیب مقابل شهرداری خمام، درفک راه امین شمال و کارخانه برنجکوبی مجلسی گیلان با نتیجه مشابه ۳ بر ۱ به پیروزی رسیدند، بانک ملی مقابل پخش عقاب فومن ۲ بر ۲ متوقف شد و با حاضرنشدن تیم‌های باشگاه پیشگام قلعه و باشگاه نخبگان مقابل تیم‌های کانون وکلای دادگستری و کارخانه برنجکوبی مجلسی، این تیم‌ها ۴ بر ۰ برنده اعلام شدند.
در این‌دسته تیم مجتمع آریای لوشان با ۱۴ امتیاز اول است و تیم‌های بانک ملی، هیات شطرنج لنگرود و شهرداری خمام به ترتیب با ۱۳، ۹ و ۸ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.
اما در بازی‌های لیگ دسته اول، تیم آموزشگاه رانندگی صالحی خمام با نتیجه ۴ بر ۰ از سد جام‌جم گذشت، چرم آفتابگردون با همین نتیجه توزیع برق را برد، تیم صدرنشین چای حشمت فومن با نتیجه ۳ بر ۱ کارخانه برنجکوبی مجلسی را مغلوب کرد، با حاضرنشدن تیم باشگاه شطرنج پیشگام قلعه مقابل مهمانپذیر قلعه صلصال تالش، این‌تیم ۴ بر ۰ پیروز اعلام شد و تیم شورای شهر خمام مقابل بنادر و دریانوردی انزلی ۳ بر ۰ شکست خورد.
در جدول رده‌بندی این‌دسته تیم چای حشمت فومن با ۱۴ امتیاز صدرنشین است، بنادر و دریانوردی انزلی با ۱۱ امتیاز دوم و تیم‌های مهمانپذیر قلعه صلصال و آموزشگاه صالحی با ۹ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار گرفته‌اند.

گفتنی‌است، عدم برنامه‌ریزی از قبل و جابجایی زمان بازی‌ها در این‌دوره برخی‌از ناهماهنگی‌ها را دامن زده و گلایه سرپرستان برخی‌از تیم‌ها را به‌همراه داشته است.


موضوع : شطرنج
گزارش : رضا عابدی
http://khna.ir/100347

دیدگاه شما چیست ؟!