خمام - وارش به لیگ یک استان گیلان صعود کرد
ویژه
با برتری ۲ بر ۱ مقابل دایان‌مهر ؛

وارش به لیگ یک استان گیلان صعود کرد

تیم‌های فوتبال وارش تازه‌آباد خواچکین و دایان‌مهر گیلان عصر امروز در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ نونهالان شهرستان خمام به مصاف یکدیگر رفتند، که این‌دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ به سود نماینده خواچکین خاتمه یافت.

سه شنبه، ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ KHNA100189

تیم‌های فوتبال وارش تازه‌آباد خواچکین و دایان‌مهر گیلان عصر امروز در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ نونهالان شهرستان خمام به مصاف یکدیگر رفتند، که این‌دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ به سود نماینده خواچکین خاتمه یافت.
در این‌مسابقه که در زمین ورزشی جیرسر باقرخاله پیگیری شد، تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرده و حتی در دقایق اولیه توانست یک گل به ثمر برساند، که کمک‌داور این دیدار گل را آفساید اعلام نمود. در ادامه تیم وارش با یک تعویض تیم خود را تقویت نموده و صاحب توپ و میدان شده و حملات متعددی روی دروازه میزبان ترتیب داد، که در دقیقه ۳۳ روی یک کار تیمی توانست توسط مختار مختارزاده گل اول بازی را به ثمر رسانده و نیمه‌ی اول با همین تک‌گل به پایان برسد.
شاگردان مهیار صفری در نیمه دوم با پاس‌کاری‌های متعدد و حرکت از گوشه‌های میدان توانستند بازی را مدیریت نموده و بازهم موقعیت گلزنی خلق نمایند؛ که در دقیقه ۶۹ امیرمحمد بلوکی توانست گل دوم تیم وارش را به ثمر برساند. در ادامه تیم وارش می‌توانست به گل سوم دست یابد، که با بدشانسی ضربه آنها به تیرک دروازه دایان‌مهر اصابت نموده و روی یک غافلگیری امیرحسین عاشوری در دقیقه ۸۱ با ضربه‌ی سر توانست قفل دروازه وارش را باز نماید، تا بازی در دقایق پایانی جذاب‌تر دنبال شود.
تیم دایان‌مهر که با این‌گل روحیه گرفته بود، چیزی برای از دست دادن نداشته و بازهم جلو کشیده و حملاتی بر روی دروازه وارش ترتیب داد، اما در نهایت تیم وارش توانست با نتیجه ۲ بر ۱ از سد حریف خود گذشته و به‌عنوان تنها نماینده شهرستان خمام به لیگ یک نونهالان استان گیلان صعود نماید.
بدین‌ترتیب، بازی آخر در هفته ششم بین تیم‌های دایان‌مهر و تقی‌خواه خمام تشریفاتی خواهد بود و نتیجه آن سودی برای دو تیم ایجاد نمی‌کند.
گفتنی‌است، در اواخر نیمه اول تماشاگران تیم میزبان به قضاوت داوری اعتراض نموده، که این اعتراض‌ها سبب شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود؛ اما با ورود عوامل انتظامی مجدداً بازی به جریان افتاد.

شایان ذکر است، چندی‌پیش تیم نوجوانان وارش نیز به لیگ دسته اول استان صعود کرده بود.


موضوع : فوتبال
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/100189

دیدگاه شما چیست ؟!