داغ : پربازدید ۳۰ روز اخیر


خبری از حال‌وهوای بهاری نیست /

از استعفاهای احتمالاً نمادین تا عدم پرداخت حقوق پرسنل و پروژه‌های نیمه‌تمام متعدد

برخی‌از اعضای شورا به‌جای چاره‌اندیشی برای تکمیل پروژه‌ها و ساماندهی به وضعیت شهر، این‌روزها درگیر امور مرتبط با انتخابات مجلس هستند!

ناظر پروژه راه‌آهن رشت-کاسپین:

ایستگاه راه‌آهن خمام تا ۱۰ روز آتی آماده بهره‌برداری می‌شود

مهدی علیدوست «ناظر پروژه ملی راه‌آهن رشت-کاسپین» با بیان اینکه مراحل پایانی احداث ایستگاه راه‌آهن خمام در محدوده روستای جیرسرباقرخاله درحال طی‌شدن است، عنوان کرد: این‌ایستگاه که قرار است برای حمل مسافر مورد استفاده قرار گیرد، تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد شد.

در ابتدای جاده جعفرآباد؛

برخورد پژوپارس و پراید ۴ مصدوم برجای گذاشت

درجریان برخورد ۲ خودروی سواری پژوپارس و پراید، ۴ نفر مصدوم شدند.

مدیر امور مالی شهرداری خمام:

پیش‌بینی ۱۰۰ میلیارد تومان برای بودجه سال آتی / میزان بدهی‌های شهرداری ۴۰ میلیارد تومان است

رضا فتحتویی‌نژاد ظهر امروز در جلسه عادی شورای شهر با موضوع بررسی بودجه پیشنهادی با اشاره به رشد ۴۳ درصدی این‌بودجه نسبت به سال ۱۴۰۲، افزود: بودجه پیشنهادی سال جاری ۷۰ میلیارد تومان بوده، که تاکنون ۷۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان محقق گردیده است.

سرپرست فرمانداری خمام:

بنرهای غیرمجاز تبلیغاتی جمع‌آوری شدند!

مشاهدات عینی حاکی‌از آن است که علیرغم اعلام سرپرست فرمانداری، بنرهای نصب‌شده در پیاده‌روها به‌صورت کامل جمع‌آوری نشده و از شهرداری خمام انتظار می‌رود جدیت بیشتری نسبت به این‌موضوع که مصداق نقض آشکار حقوق شهروندی‌است داشته باشد.

با اعلام نتایج رسمی شمارش آرا؛

کوچکی‌نژاد، فلاح و احمدی به مجلس دوازدهم راه یافتند

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان نتایج رسمی شمارش آرای دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت‌وخمام را اعلام کرد.

مسوول نمایندگی راهداری در خمام:

تردد در محورهای برفی خمام برقرار است / خودروها از زنجیر چرخ استفاده کنند

وحید صالحی با تاکید بر لزوم استفاده از زنجیرچرخ برای تردد از مسیرهای مذکور، یادآور شد: تاکنون در ۲ مرحله بازگشایی مسیر انجام شده و تمامی نیروهای راهداری پای کار هستند.

گزارش تصویری /

توزیع ۲۰۰ اصله درخت میوه بین شهروندان

حدود ۲۰۰ اصله نهال درخت میوه از سوی شهرداری خمام در بین مردم توزیع شد. در جریان این‌امر که به‌مناسبت هفته منابع‌طبیعی و روز درختکاری صورت پذیرفت، نهال درختان نارنج و پرتقال در محدوده میدان نماز در اختیار شهروندان قرار گرفت.

در هفته پایانی از جام گیل؛

دژ میرزاکوچک از سد اتحاد خمام عبور کرد

به گزارش خمام‌نیوز، دژ میرزاکوچک با ۵۵ امتیاز قهرمان بیست‌وسومین دوره از مسابقات جام گیل شده و اتحاد با ۱۱ پیروزی، ۹ تساوی و ۶ شکست، ضمن کسب ۴۲ امتیاز در رده چهارم از جدول قرار گرفت.

گزارش تصویری /

سیما و منظر شهری هیچ؛ حداقل پیاده‌روها را اشغال نکنید!

بر اساس اصل ۹ ماده ۹۶ تبصره ۶ مجموعه قوانین و مقررات شهرداری‌ها، اراضی، کوچه‌ها، میدان‌ها، خیابان‌ها و معابر عمومی واقع در محدوده هر شهر، ملک عمومی محسوب‌شده و تعرض به این‌معابر، تخلف تلقی شده و می‌بایست شهرداری‌ها با متخلفان برخورد کنند.

رییس ستاد انتخابات گیلان:

در خمام ۴۱ هزار و ۷۳۴ نفر واجد شرایط رأی‌دادن هستند

رییس ستاد انتخابات گیلان درخصوص آمار واجدین شرایط رأی‌دادن، عنوان کرد: در شهرستان رشت واجدین شرایط ۷۰۳ هزار و ۵۱۱ نفر و در شهرستان خمام ۴۱ هزار و ۷۳۴ نفر می‌باشد.

گزارش تصویری؛

حضور مردم خمام پای صندوق‌های اخذ رای

انتخابات دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز در سراسر کشور آغاز شده و مردم خمام با حضور پای صندوق‌های رأی در بخش‌های مرکزی و چوکام این‌شهرستان، در انتخابات شرکت نمودند.