خمام - اداره راه توپ را به زمین نیروی انتظامی انداخت
ویژه
رفع مشکل روشنایی کمربندی تا پیش‌از نوروز ؛

اداره راه توپ را به زمین نیروی انتظامی انداخت

رییس اداره‌ی راهداری شهرستان رشت از دزدی کابلهای برق و روشنایی کمربندی خمام گلایه کرد.

یکشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ KHNA89169

رییس اداره‌ی راهداری شهرستان رشت از دزدی کابلهای برق و روشنایی کمربندی خمام گلایه کرد.
نیما شفقی با بیان اینکه اداره‌ی راهداری رشت در این‌منطقه با شرایط سختی درباره‌ی دزدی کابلهای برق هوایی و زیر زمینی مواجه است، گفت : کابل برق و روشنایی تاکنون در دو مرحله به مبالغ ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان از طریق اسناد خزانه و اعتبارات شهرستانی خریداری و به پیمانکار برای اجرا به صورت زیرزمینی در کمربندی و به شکل هوایی در پل خمام تحویل شد، که بعد از نصب و اجرا دزدیده شده‌اند.
وی با انتقاد از این‌موضوع خواستار ورود نیروی انتظامی و رصد بیشتر از محورهای کمربندی شهرستان رشت شده و اضافه کرد : برای خریداری مجدد کابلهای برق و روشنایی محور کمربندی خمام نیازمند تصویب اعتبارات شهرستانی و تامین منابع مالی هستیم، بطوریکه پیش‌ازاین برای این‌محور ۸۰ میلیون تومان فقط برای روشنایی هزینه انجام شده بود.
شفقی از رفع مشکل روشنایی مجدد کمربندی خمام تا پیش‌از نوروز خبر داده و یادآور شد : روشنایی و ایمنی از الزامات جاده و محورهای تردد نیست و با خط کشی و نصب علایم، ایمنی لازم انجام شده است ؛ درحال حاضر نیز موضوع سرقت کابل‌ها دغدغه راهداری شده، که هرچه زودتر نیروی انتظامی باید در این‌خصوص ورود کند.
رییس اداره راهداری رشت در پاسخ به ضرورت اصلاح میدان کمربندی به دلیل وقوع تصادفات، خاطرنشان کرد : جلساتی با شهرداری خمام برگزار شده و بعد از تأیید اداره کل راه و شهرسازی، اصلاحات هندسی و کوچک‌شدن میدان انجام می‌شود.

به گزارش خمام‌نیوز، اگرچه سرقت کابل به‌عنوان علت خاموشی بخشی‌از چراغ‌های محور کمربندی یاد شده، اما با توجه به آنکه تاریکی حدود ۴۵ روزه به‌عنوان علت عمده تصادفات اخیر ذکر گردیده، وعده اداره راه برای بازگشت روشنایی تا نوروز مناسب به‌نظر نمیرسد ؛ ضمناً متذکر می‌شویم که از تحقق وعده اصلاح هندسی میدان کمربندی نیز بیش‌از ۱۰ ماه سپری شده است.


موضوع : راه و شهرسازی، کمربندی، نیروی انتظامی
برگرفته از : مرور
http://khna.ir/89169

دیدگاه شما چیست ؟!