خمام - افتتاح ۱۰۲ پروژه عمرانی در دهه فجر
سرپرست فرمانداری خبر داد :

افتتاح ۱۰۲ پروژه عمرانی در دهه فجر

سرپرست فرمانداری خمام از افتتاح و بهره‌برداری‌از ۱۰۲ پروژه عمرانی با بیش‌از ۲۷ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان اعتبار به مناسبت دهه فجر خبر داد.

یکشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ KHNA88743

سرپرست فرمانداری خمام از افتتاح و بهره‌برداری‌از ۱۰۲ پروژه عمرانی با بیش‌از ۲۷ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان اعتبار به مناسبت دهه فجر خبر داد.
عبدالوحید احمدی صبح امروز در جریان برگزاری زنگ انقلاب در مدرسه یاس‌نو به افتتاح تعداد محدودی‌از پروژه‌ها به‌صورت نمادین با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرده و افزود : جزییات افتتاح و بهره‌برداری از اکثر پروژه‌ها از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.
به گفته‌ی نماینده عالی دولت در خمام، پروژه‌های دهه فجر امسال برای ۱۳۹ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی نموده، که ۲۵ نفر از این‌تعداد مرتبط با ۳ پروژه در بخش خصوصی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه طرح‌های اشتغالزایی مددجویی کمیته امداد بیشترین سهم را در بین پروژه‌ها داشته، خاطرنشان کرد : پروژه‌های دهه فجر سال ۱۳۹۹ در حوزه‌های گردشگری، عمرانی، خدمات، اشتغالزایی، بخش خصوصی، جهاد کشاورزی، آبیاری، توزیع برق، مسکن محرومین، آسفالت راه روستایی، مخابرات و … می‌باشد.

به گزارش خمام‌نیوز، المان سردار شهید قاسم سلیمانی ظهر امروز با حضور مسوول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران و مسوولان شهرستانی در میدان پرواز سابق رونمایی شد.


موضوع : افتتاحیه، دهه‌ی فجر، فرمانداری
http://khna.ir/88743

دیدگاه شما چیست ؟!