خمام - پیشرفت ۹۰ درصدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام
مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد:

پیشرفت ۹۰ درصدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، به تشریح اهداف و اولویت‌های کانون پرورش فکری در افزایش گستره فعالیت‌ها و توسعه فضاهای آموزشی پرداخت و گفت: راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری خمام از اولویت‌هایی است که در سایه همراهی مسئولان کشوری و استانی مورد توجه قرار داشته و دارد.

پنج شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ KHNA88692

اسفندیار ضیایی صبح امروز در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان خمام بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان این‌شهرستان تاکید کرد و گفت : موقعیت جغرافیایی شهرستان خمام و همسایگی آن با شهرستان‌های رشت و بندرانزلی نویدبخش آینده روشن این‌دیار بوده و نگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خمام ویژه است.
وی در ادامه به تشریح اهداف و اولویت‌های کانون پرورش فکری در افزایش گستره فعالیت‌ها و توسعه فضاهای آموزشی پرداخته و افزود : راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری خمام از اولویت‌هایی است که در سایه همراهی مسوولان کشوری و استانی مورد توجه قرار داشته و دارد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان احداث مجموعه فرهنگی خمام‌ که از سال ۱۳۸۹ کلید ‌خورده و اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی است را یک ظرفیت فرهنگی ارزشمند برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها دانسته و تصریح کرد : کانون پرورش فکری به عنوان دستگاه‌ بهره‌بردار، همواره برای بهره‌مندسازی آینده‌سازان از این‌فرصت تلاش کرده است.
ضیایی به پیگیری‌های کانون از طریق مسوولان کشوری و استانی برای ارتقای فرهنگی و هنری شهرستان خمام اشاره کرد و یادآور شد : سرمایه‌گذاری بر نسل کودک و نوجوان زمینه توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی را فراهم می‌کند.

عبدالوحید احمدی، سرپرست فرمانداری شهرستان تازه تاسیس خمام نیز از اهمیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها سخن گفت و پیوست‌های فرهنگی را لازمه تمامی حرکت‌های بنیادین و زیربنایی توصیف کرد.
وی تلاش‌ و پیگیری‌های مدیرکل و مسوولان کانون پرورش فکری استان را سازنده و امیدوارکننده دانست و تصریح کرد : گشایش مجموعه فرهنگی و هنری خمام از اولویت‌هاست و برای تحقق این‌مهم تلاش خواهیم کرد.
این‌مسوول، اضافه کرد : موقعیت جغرافیایی ویژه و قرار ‌گرفتن در حدفاصل شهرستان‌های رشت و بندرانزلی، بیانگر نیاز روزافزون شهرستان خمام به حرکت‌های جهادی و فضاهای فرهنگی است و بر همین اساس نیز از برنامه‌های کانون در این‌شهرستان حمایت می‌کنیم.

به گزارش خمام‌نیوز، از وعده افتتاح کانون پرورش فکری در خمام ۶۸۰ روز سپری شده است.


موضوع : فرمانداری، کانون‌ها
منبع : ایسنا
http://khna.ir/88692

دیدگاه شما چیست ؟!