خمام - تغییر سریع تابلوی بخشداری به فرمانداری
یادداشت /

تغییر سریع تابلوی بخشداری به فرمانداری

به‌نظر می‌رسد حواشی اخیر منجر به سرعت‌بخشیدن بر روند معرفی سرپرست فرمانداری از سوی استاندار، حضور سرپرست فرمانداری در ساختمان بخشداری و تغییر تابلوی بخشداری به فرمانداری، طی چندساعت شده است.

شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ KHNA88544

ماراتن بین برخی‌از گزینه‌های سرپرستی فرمانداری خمام امروز درحالی با معرفی سرپرست فرمانداری این‌شهرستان به پایان رسید، که نگاهی به تیتر دو رسانه استانی تحت عنوان «دستگیری یکی‌از مسوولان خمام» و «دستگیری یکی‌از بخشداران استان گیلان» در کنار غیبت امروز بخشدار می‌تواند تداعی‌کننده این‌باشد : وی که به‌عنوان یکی‌از گزینه‌های اصلی سرپرستی به‌شمار می‌رفت به ایستگاه پایانی خود در خمام رسیده است.
اگرچه پرداختن برخی‌از صفحات فضای مجازی به حواشی بار دیگر نام خمام را در سطح کشور بر سر زبان‌ها انداخته است، اما تاکنون منابع رسمی از اظهارنظر درخصوص تایید یا رد این‌موضوع و ارائه هرگونه جزییات خودداری نموده‌اند، که این‌مساله متاسفانه به ضعیف‌شدن عملکرد رسانه‌های محلی دارای مجوز در امر اطلاع‌رسانی و پررنگ‌شدن صفحات فاقد مجوز می‌انجامد.
با این‌وجود، به‌نظر می‌رسد حواشی اخیر منجر به سرعت‌بخشیدن بر روند معرفی سرپرست فرمانداری از سوی استاندار، حضور سرپرست فرمانداری در ساختمان بخشداری و تغییر تابلوی بخشداری به فرمانداری، طی چندساعت شده است.


موضوع : فرمانداری
http://khna.ir/88544

دیدگاه شما چیست ؟!