خمام - تعمیرات گسترده در نهایت به افزایش پایداری شبکه برق می‌انجامد
ویژه
سرپرست اداره برق خمام :

تعمیرات گسترده در نهایت به افزایش پایداری شبکه برق می‌انجامد

آرش واقف ضمن عذرخواهی از شهروندان به‌دلیل قطعی چندساعته، ابراز امیدواری کرد تا با تعمیرات گسترده در شبکه برق خمام در آینده نزدیک شاهد کاهش مشکلات و افزایش پایداری شبکه باشیم.

چهارشنبه، ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ KHNA88402

سرپرست اداره برق خمام قطعی چندساعته برق که بدون اطلاع‌رسانی قبلی صورت گرفت را ناشی از بروز یک مشکل در پست زمینی عنوان کرده و گفت : پست مذکور در خیابان پاسداران با ظرفیت ۵۰ درصد درحال کار بود، که امروز با بروز مشکل به‌صورت کامل از مدار خارج گردید.
آرش واقف در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه به‌جای بازگردانی به مدار با ظرفیت ۵۰ درصد اقدام به سرویس کامل نموده‌ایم، افزود : درحال حاضر پست زمینی با ظرفیت ۱۰۰ درصد به مدار بازگشته و همزمان دستگاه سکسیونر پیشرفته که هفته گذشته با رایزنی دریافت‌شده، جایگزین بخش معیوب جنب پمپ بنزین محدوده میدان ولیعصر گردیده است.
وی ضمن عذرخواهی از شهروندان به‌دلیل قطعی چندساعته، ابراز امیدواری کرد تا با تعمیرات گسترده در شبکه برق خمام در آینده نزدیک شاهد کاهش مشکلات و افزایش پایداری شبکه باشیم.


موضوع : اداره‌ی برق
http://khna.ir/88402

۲ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1399/10/11 - 08:54 می‌نویسد :

    سلام متاسفم برای پرسنل اداره برق خمام بخاطر اینکه برق خیابان شهید بهشتی طی دوروز ۱۰ساعت برق منطقه بدون اطلاع قبلی قطع حالیه سرپرست بی منطق اداره برق پس از قطع دوروزه به یک عذر خواهی بسنده کرده ایشان میتوانست قبل از قطع برق از طریق همین کانال خمام نیوز یا اطلاع رسانی از طریق اعلام عمومی در منطقه چرا که اینجانب طی تماس تلفنی اعتراض خود را به این مساله اعلام متاسفانه مسول مربوطه با لحن کاملا بی ادبانه اعلام نمود که نمیتوانیم درب تمام منازل محله را بزنیم وبه ساکنین اطلاع دهیم

  • ناشناس در مورخ 1400/04/15 - 15:22 می‌نویسد :

    خدا [!] همه ی شماها رو چند بار در روز
    دو ساعت صبح دو ساعت الان بعدازظهر تا کی دروغ