خمام - صمت پاسخگو نبوده ؛ فرماندار پاسخگوی مردم درخصوص منطق توزیع قطره‌چکانی روغن شود
ویژه
امام جمعه با گلایه از کمبود کالاهای اساسی :

صمت پاسخگو نبوده ؛ فرماندار پاسخگوی مردم درخصوص منطق توزیع قطره‌چکانی روغن شود

به گفته‌ی حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده، از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود به سوپرمارکت‌های سر کوچه‌ی محل زندگی خود مراجعه نموده و از حال مردمی‌که به آنان رای داده‌اند با خبر شوند.

جمعه، ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ KHNA88213

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با بیان اینکه قرار بود مدیران اجرایی هدایت‌گر مومنین در بینش، منش و کنش‌های اسلامی باشند، گفت : متاسفانه کار به‌جایی رسیده که برای پرت‌کردن حواس‌ها از مساله‌های مهمتر و مطالبات بالاتر، مردم مجبورند از تریبون‌های مختلف مطالبه‌گر مرغ، گوشت و روغنی باشند که از اولویات و ضروریات زندگی به‌شمار می‌رود.
امام جمعه خمام با تاکید بر اینکه اداره صمت به ما پاسخگو نبوده و از فرماندار رشت توقع داریم که پاسخگوی مردم درخصوص منطق توزیع قطره‌چکانی روغن در خمام باشند، عنوان کرد : چگونه هنوز مردم علیرغم وعده‌های امروز و فردا در استانی که تولیدکننده روغن و صادرکننده آن به سایر استان‌ها بوده نمی‌توانند کالاهای اساسی مانند روغن را تهیه کنند؟
به گفته‌ی وی، از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود به سوپرمارکت‌های سر کوچه‌ی محل زندگی خود مراجعه نموده و از حال مردمی‌که به آنان رای داده‌اند با خبر شوند ؛ شاید دراینصورت مدیران تامین اقلام اساسی به آنان پاسخ دهند.


موضوع : نماز جمعه
http://khna.ir/88213

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1399/09/21 - 15:59 می‌نویسد :

    افرین بر شما جمعه که بشتر واقعیت را بیان می کنید