خمام - کمک ۷۵ میلیونی خیرین به اقشار آسیب‌دیده از کرونا در خمام / ۶ واحد مسکن محرومین در هفته بسیج تحویل می‌گردد
فرمانده سپاه ناحیه مقداد :

کمک ۷۵ میلیونی خیرین به اقشار آسیب‌دیده از کرونا در خمام / ۶ واحد مسکن محرومین در هفته بسیج تحویل می‌گردد

فرمانده سپاه ناحیه مقداد با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با شعار «بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرین»، عنوان کرد : ۷۷ برنامه برای هفته بسیج در سطح خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء درنظر گرفته شده است.

پنج شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ KHNA87942

فرمانده سپاه ناحیه مقداد با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با شعار «بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرین»، عنوان کرد : ۷۷ برنامه برای هفته بسیج در سطح خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء درنظر گرفته شده است.
سرهنگ‌دوم پاسدار نادر حامدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه طرح کمک مومنانه و مواسات از اسفندماه سال گذشته تاکنون در ۳ مرحله اجرا گردیده، تصریح کرد : حدود ۶ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان توسط مردم و خیرین به اقشار آسیب‌دیده از کرونا در خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء کمک شده، که ۲۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، تن ماهی، ماکارونی، شکر و … به ارزش ۷۵ میلیون تومان در خمام طی هفته بسیج توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به تحویل ۱۳ واحد مسکن محرومین در مدت‌زمان مذکور و آغاز احداث ۶۷ واحد توسط بسیج سازندگی، ادامه داد : ۸ واحد مسکن در هفته بسیج به مددجویان کمیته امداد تحویل می‌گردد، که ۶ مورد از آنها با اعتبار ۴۲۰ میلیون تومان با بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیرین در منطقه خمام می‌باشد.
این‌مسوول همچنین به پشتیبانی بسیج مهندسین عمران در بحث فنی و مهندسی ساخت واحدهای مسکن محرومین اشاره کرده و یادآور شد : در مباحث پزشکی نیز پویشی در هفته بسیج راه‌اندازی و تداوم خواهد یافت، که طرح غربالگری خانوارها با هدف افزایش بهداشت و سلامت عمومی جامعه را دنبال می‌کند.
حامدی با تاکید بر اینکه ویزیت رایگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح مساجد خمام در جریان اجرای طرح شهید دکتر رهنمون برنامه‌ریزی شده، اذعان کرد : سرکشی و تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.
به گفته‌ی وی، برگزاری یادواره شهدا، توزیع بسته‌های معیشتی به‌نام و یاد شهدا، طرح ارائه مشاوره در سطح مساجد، کارگاه‌های آموزشی در فضای مجازی، تولید و توزیع رایگان ماسک، ایجاد گشت‌های رضویون در زمینه امنیت، ترغیب و آموزش کشاورزان در رابطه با تولید بهتر و بیشتر برنج و … از دیگر برنامه‌های هفته بسیج می‌باشد.
فرمانده سپاه ناحیه مقداد همچنین با تاکید بر اینکه قرارگاه هفده ربیع توسط سپاه پاسداران در پی فرمایش مقام معظم رهبری تشکیل شده و شماره ۱۱۴ بسیج آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه احتکار کالا و انبارهای غیرمجاز است، خاطرنشان کرد : امیدواریم در گام دوم انقلاب بتوانیم قدم‌های موثری در راه اعتلای بسیج و انقلاب اسلامی برداریم.


موضوع : بسیج
http://khna.ir/87942

دیدگاه شما چیست ؟!