خمام - به بهانه‌های بی‌منطق کمبود روغن و دیگر کالاهای اساسی پایان داده شود
امام جمعه خمام مطرح کرد :

به بهانه‌های بی‌منطق کمبود روغن و دیگر کالاهای اساسی پایان داده شود

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده، گفت : اگر عرضه مدیریت اتحادیه‌ها را ندارید، بحمدالله استان ما قحط الرجال جوان متعهد و متخصص نیست که از عهده این‌کار بر نیاید.

جمعه، ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸ KHNA87720

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با اشاره بر بی‌منطق تلقی‌شدن گرانی‌های اخیر از سوی رهبر انقلاب که آن‌را ناشی‌از ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی قلمداد نموده، عنوان کرد : هماهنگی دستگاه‌های اجرایی وظیفه ذاتی دولت است.
امام جمعه خمام با طرح این‌پرسش که چرا مردمی که در چند کیلومتری مرکز استان هستند باید دچار کمبود کالاهای اساسی مثل روغن خوراکی باشند، آن‌هم به گونه‌ای که نه تنها مغازه‌ها، بلکه فروشگاه‌های بزرگ هم نتوانند نیاز مردم را تأمین کنند، گفت : اگر عرضه مدیریت اتحادیه‌ها را ندارید، بحمدالله استان ما قحط الرجال جوان متعهد و متخصص نیست که از عهده این‌کار بر نیاید.
به گفته‌ی وی، این چه استدلال غلطی است که آقایان می‌گویند که جمعیت شهرستان رشت زیاد است و ما نمی‌توانیم مانند سایر شهرستان‌های استان گیلان خدمات دهیم. اگر نمی‌توانید بروید و همان روستایی را که می‌توانید مدیریت نموده و شهرهای بزرگ‌تر را به اهلش بسپارید.
اسدالله‌زاده با تاکید بر اینکه انتظار مردم از بخشدار خمام به‌عنوان نماینده عالی دولت و همچنین فرماندار شهرستان رشت این است که از موضع اقتدار به بهانه‌های بی‌منطق کمبود روغن و امثال آن پایان دهند، تصریح کرد : با توجه به تشکیل قرارگاه هفدهم ربیع توسط سپاه پاسداران در پی فرمایش مقام معظم رهبری برای کنترل و نظارت بر قیمت‌ها در کنار دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، همانطور که سپاه در مواسات و همدلی و امثال آن خوش درخشید، ان‌شاالله در کنترل قیمت‌ها نیز شاهد اقدامات عملیاتی و میدانی باشیم.
امام جمعه همچنین از آن‌دسته از بازاریان خمام که در این‌روزهای سخت اقتصادی مومنانه در کنار مردم شهر ایستاده و اجناس خود را نه‌تنها در این آشفته بازار نظارت گران نکرده، بلکه با وجود در مضیقه بودن، بازهم به مردم نسیه داده و در تنگدستی خودشان برای گرفتن دست تنگدستان دست خدا شده‌اند تقدیر کرده و خاطرنشان ساخت : دیدن چنین صحنه‌هایی حقیقتاْ روح انسان را تازه نموده و به بودن در کنار چنین مردمانی که شاید بسیاری از آنها ناشناس و به دور از هیاهوهای روزمره نقش مؤمنانه خود را ایفا می‌کنند، افتخار می‌کنیم.


موضوع : نماز جمعه
http://khna.ir/87720

دیدگاه شما چیست ؟!