خمام - خیرین خمامی ناجی آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد خواهند شد
در آستانه اربعین حسینی ؛

خیرین خمامی ناجی آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد خواهند شد

موکب آفتاب در ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مهرماه از ساعت ۱۹:۳۰ ضمن رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی در محوطه سرپوشیده‌ی بازار هفتگی برگزار می‌شود.

چهارشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ KHNA87327

امام جمعه خمام با بیان اینکه ویژه برنامه موکب آفتاب در آستانه اربعین حسینی، به‌همت جوانان، خیرین و قرارگاه جهادی شهید سلیمانی طی ۳ شب در شهر خمام برگزار می‌شود، عنوان کرد : آزادی زنان سرپرست خانوار که به‌دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد در زندان به‌سر می‌برند، از اهداف این‌برنامه می‌باشد.
حجت الاسلام حامد اسدالله‌زاده اجرای هنرهای ارزشی همانند تئاتر صحنه‌ای، مداحی و تواشیح با مضمون عاشورایی، به‌همراه نقاشی و حصیربافی به‌منظور قرارگیری در مزایده خیریه را از دیگر بخش‌های موکب آفتاب برشمرده و تصریح کرد : یک شخصیت استانی هر شب میهمان برنامه خواهد بود، که به تشریح فعالیت‌های جهادی و خیریه در ایام کرونا می‌پردازد.
وی با دعوت از شهروندان و خیرین خمامی جهت شرکت در این‌برنامه با هدف مشارکت در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگردانی آنان به آغوش خانواده در ایام اسارت اهل بیت (ع)، یادآور شد : موکب آفتاب در ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مهرماه از ساعت ۱۹:۳۰ ضمن رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی در محوطه سرپوشیده‌ی بازار هفتگی برگزار می‌شود.


موضوع : مذهبی
http://khna.ir/87327

دیدگاه شما چیست ؟!