خمام - تعریض و مرمت پل خیابان بوعلی، در بین پروژه‌های حوزه بازآفرینی پایدار شهری و نوسازی

تعریض و مرمت پل خیابان بوعلی، در بین پروژه‌های حوزه بازآفرینی پایدار شهری و نوسازی

درحال حاضر شهرستان رشت در حوزه بازآفرینی پایدار شهری و نوسازی شهری دارای ۹ پروژه است که مرمت بنای میرزا خلیل رفیع، جمع‌آوری آب‌های سطحی محله رودبارتان و تعریض و مرمت پل خیابان بوعلی شهر خمام از جمله پروژه‌های مدنظر هستند.

پنج شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ KHNA87261

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان صبح امروز در جلسه ستاد استانی بازآفرینی پایدار شهری و محلات هدف و بهسازی و نوسازی شهری، اظهار داشت : از مجموع ۵۲ شهر گیلان، ۳۰ شهر دارای مصوبه بافت فرسوده و ۲۲ شهر نیز فاقد این‌مصوبه هستند.
ماکان پدرام با بیان اینکه ۶ شهر استان گیلان دارای بافت تاریخی هستند، ادامه داد : شهر رشت نیز دارای ۵۲۵ هکتار بافت تاریخی مصوب است و پروژه‌هایی در شهرهای مختلف استان گیلان به‌منظور بازآفرینی پایدار و نوسازی شهری در نظر گرفته شده است.

علی فتح‌اللهی «فرماندار شهرستان رشت» نیز در این‌جلسه با اشاره به ضرورت مرمت بناهای قدیمی و ایجاد فضاهای مناسب و کمک‌کننده کسب و کار، عنوان کرد : احیای تالاب عینک و استفاده از ظرفیت‌های آن در دستور کار قرار گرفته و ایجاد پل‌های چوبی در حاشیه تالاب و اجرای ورزش‌های آبی از جمله پیشنهاداتی است که ارائه شد.

گفتنی‌است، درحال حاضر شهرستان رشت در حوزه بازآفرینی پایدار شهری و نوسازی شهری دارای ۹ پروژه است که مرمت بنای میرزا خلیل رفیع، جمع‌آوری آب‌های سطحی محله رودبارتان و تعریض و مرمت پل خیابان بوعلی شهر خمام از جمله پروژه‌های مدنظر هستند.


موضوع : راه و شهرسازی، فرمانداری
منبع : تسنیم
http://khna.ir/87261

دیدگاه شما چیست ؟!