خمام - درخشش فیلم کوتاه «خداحافظ المپیک» در جشنواره فیلم‌های ورزشی جمهوری چک
با بازی طاهره عموزاده ؛

درخشش فیلم کوتاه «خداحافظ المپیک» در جشنواره فیلم‌های ورزشی جمهوری چک

فیلم کوتاه «خداحافظ المپیک» به کارگردانی مجتبی پوربخش و نویسندگی بهنام بروجردی از گیلان موفق به کسب جایزه بهترین فیلم در بخش «بازی‌های المپیک / ایده ‌های المپیک» بیست و چهارمین جشنواره فیلم‌های ورزشی جمهوری چک شد.

یکشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ KHNA87210

فیلم کوتاه «خداحافظ المپیک» به کارگردانی مجتبی پوربخش و نویسندگی بهنام بروجردی از گیلان موفق به کسب جایزه بهترین فیلم در بخش «بازی‌های المپیک / ایده‌های المپیک» بیست و چهارمین جشنواره فیلم‌های ورزشی جمهوری چک شد.
جشنواره فیلم چک برای ۲۳ سال است که میزبان مهمترین فیلم‌های ورزشی در جهان بوده و هر ساله ضمن برگزاری در سینمای ورساوا، با فدراسیون FICTS یا همان فدراسیون فیلم‌های ورزشی جهان همکاری می‌کند.
خداحافظ المپیک داستان دختر قایقرانی را روایت می‌کند که در مسیر المپیک با چالش‌های فراوانی مواجه شده و طاهره عموزاده «بازیگر خمامی» نقش این‌دختر را بازی می‌کند.
رامین راستاد، فرج‌اله گلسفیدی، هومن جوادی، مهری آل‌آقا، اصغر سندوسی، مرتضی قدیری، جابر وثوق، علیرضا شهرستانی و مریم جهانی بازیگران فیلم کوتاه خداحافظ المپیک هستند، که به‌تازگی به جشنواره‌های نیوجرسی آمریکا و قندهار نیز راه پیدا کرده و تاکنون در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی از جمله جشنواره چین، کانادا، ایتالیا، پرتغال، مجارستان و … حضور داشته است.


موضوع : فیلم کوتاه
منبع : دیارمیرزا
http://khna.ir/87210

دیدگاه شما چیست ؟!