خمام - از اطلاع‌رسانی نامطلوب اداره گاز خمام تا قطع تلفن روی خبرنگار
ویژه
غیرحرفه‌ای و نامحترمانه ؛

از اطلاع‌رسانی نامطلوب اداره گاز خمام تا قطع تلفن روی خبرنگار

بررسی‌ها نشان می‌دهد اطلاع‌رسانی‌های اخیر اداره گاز در کمال تعجب همچنان طی پروسه کم‌تاثیر اعلام با خودرو در کوچه‌ها بوده، تا به سمع حدود یکصد خانوار در محدوده شهری برسد.

سه شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ KHNA87034

درحالی‌که برخی‌از شهروندان خمامی از قطع بدون اطلاع گاز در حوالی ظهر امروز خبر داده‌اند، بررسی‌ها نشان می‌دهد اطلاع‌رسانی‌های اخیر اداره گاز در کمال تعجب همچنان طی پروسه کم‌تاثیر اعلام با خودرو در کوچه‌ها بوده، تا به سمع حدود یکصد خانوار در محدوده شهری برسد.
با توجه به دسترسی شهروندان به فضای مجازی برای اطلاع‌از اخبار و رویدادها، انتظار می‌رود قطعی‌های گاز (که می‌توانند برای شهروندان مشکلات متعددی را متصور نمایند) در زمان مناسب از سوی روابط عمومی ادارات به رسانه‌های محلی اطلاع‌رسانی شده یا به روش‌های کم‌تاثیر همچون اعلام با خودرو اکتفا نشود ؛ اگرچه اداره گاز خمام در دوره ریاست ابوالقاسم کوچکی سابقه اطلاع‌رسانی ۲ ساعت پس‌از شروع قطعی را نیز داشته است!

به گزارش خمام‌نیوز، ریاست اداره گاز در اقدامی غیرحرفه‌ای و نامحترمانه تماس یکی‌از خبرنگاران ما در راستای پیگیری موضوع اطلاع‌رسانی به شهروندان را پس‌از شنیدن «نام خبرنگار و عنوان پایگاه خبری» قطع نمود و به‌نظر می‌رسد ریاست گاز خمام کارهای مهمتری از اطلاع‌رسانی صحیح به مشترکین خود یا پاسخگویی به اصحاب رسانه و افکار عمومی در این‌اداره داشته باشد.

قطع جریان گاز خیابان بوعلی ؛

اطلاع‌رسانی قطعی، ۲ ساعت پس‌از شروع آن!


موضوع : اداره‌ی گاز، انتخاب سردبیر
http://khna.ir/87034

دیدگاه شما چیست ؟!