خمام - ترابی، افکنده و فلاح به‌عنوان اعضای شورای مشورتی دهیاران شهرستان رشت معرفی شدند
با پیشنهاد بخشدار خمام ؛

ترابی، افکنده و فلاح به‌عنوان اعضای شورای مشورتی دهیاران شهرستان رشت معرفی شدند

اولین جلسه شورای مشورتی دهیاران شهرستان رشت عصر روز گذشته به دستور علی فتح‌اللهی در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد.

چهارشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ KHNA86911

اولین جلسه شورای مشورتی دهیاران شهرستان رشت عصر روز گذشته به دستور علی فتح‌اللهی در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد.
فرماندار در این‌جلسه با تشریح اهداف این شورا، گفت : شناسایی دقیق مسائل و مشکلات پیش روی دهیاران، توسعه روستایی، بهره‌گیری از اید‌ها و پیشنهادات دهیاران در جهت ارائه راهکارهای لازم در جهت رفع مشکلات از جمله کارویژه‌های این‌شورا خواهد بود.
وی با بیان اینکه بر همین اساس نمایندگان دهیاران شهرستان در جلسات تصمیم‌ساز شهرستان حضور خواهند داشت، افزود : نتایج و جمع‌بندی شورای مشورتی دهیاران در خصوص مسائل پیش روی توسعه روستا در جلسات با نمایندگان و مدیران استانی و شهرستانی مطرح و برای آن چاره اندیشی خواهد شد.
این‌مسوول با اشاره به وظایف خطیر و گسترده دهیاران در سطح روستا، تصریح کرد : دهیاران علی‌رغم همه محدودیت‌ها به لحاظ امکانات و اعتبارات، ارائه دهنده خدمات ارزشمندی به مردم روستا هستند که بهبود وضعیت خدمات‌رسانی در سطح روستا نیازمند شناسایی دقیق مشکلات و بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های موجود روستا جهت غلبه بر مشکلات است.
فرماندار رشت مشکلات و خلاءهای قانونی در جهت بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌ها را از جمله مسائل پیش روی دهیاران در جهت توسعه روستا دانسته و گفت : در همین راستا باید به درستی از ظرفیت نمایندگان شهرستان و استان در جهت غلبه بر نقایص و کاستی‌های قانونی بهره گرفت.

به گزارش خمام‌نیوز، حر ترابی «دهیار جفرود بالا»، جواد افکنده «دهیار فشتکه» و محمدجواد فلاح «دهیار خواچکین» به پیشنهاد بخشدار به‌عنوان نمایندگان بخش خمام در شورای مشورتی دهیاران شهرستان رشت معرفی شدند.


موضوع : دهیاری، فرمانداری
http://khna.ir/86911

دیدگاه شما چیست ؟!