خمام - آیا در سال اول شورا خواستار گزارش تفصیلی شده بودید ؟!
رییس شورای شهر مطرح کرد :

آیا در سال اول شورا خواستار گزارش تفصیلی شده بودید ؟!

احمدنیا، گفت : امیدواریم برخی‌از اعضای شورای شهر به دنبال رسیدن به حقانیت و شفافیت بوده و در تیررس قراردادن شهرداری و سایر اعضای شورا بهانه‌ای برای کسب آرای بیشتر و حرکت در مسیر پوپولیستی نباشد.

سه شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ KHNA86723

رییس شورای اسلامی شهر خمام در واکنش به گزارش منتشر شده از جلسه امروز شورا با بیان اینکه درخواستی‌که از سوی شورا از شهردار برای گزارش درآمدها و هزینه‌ها شده بود به‌درستی محقق شده، عنوان کرد : شورای پنجم آگاهی و دانستن را حق شهروندان می‌داند و به‌دنبال ارائه گزارش‌های شفاف به مردم می‌باشد.
اسماعیل احمدنیا عصر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه گزارش درآمدها و هزینه‌ها دو سال است که توسط شورای پنجم ارائه می‌شود، تصریح کرد : آیا عضو شورا که منتقد گزارش منتشر شده است، در سال اول که ریاست شورا را سیدرضی مودب‌پور برعهده داشت خواستار چنین گزارشی شده بود، یا اهداف انتخاباتی دنبال می‌شود؟
به گفته‌ی وی، گزارش درآمدها و هزینه‌ها در سال اول شورای پنجم ارائه نشده بود، اما این‌رویه در سال‌های دوم و سوم تغییر نموده و جلسات ضمن‌آنکه در راستای شفافیت هرچه بیشتر با حضور رسانه‌های محلی برگزار می‌شود، هرساله ریز درآمدها و هزینه‌های شهرداری توسط حسابرس، مورد حسابرسی قرار می‌گیرد.
احمدنیا، خاطرنشان کرد : امیدواریم برخی‌از اعضای شورای شهر به دنبال رسیدن به حقانیت و شفافیت بوده و در تیررس قراردادن شهرداری و سایر اعضای شورا بهانه‌ای برای کسب آرای بیشتر و حرکت در مسیر پوپولیستی نباشد.


موضوع : شهرداری، شورای شهر
http://khna.ir/86723

دیدگاه شما چیست ؟!