خمام - خوشبختانه پروژه آبرسانی مرزدشت افتتاح نشد!
ویژه
آبرسانی‌از خانه بهداشت /

خوشبختانه پروژه آبرسانی مرزدشت افتتاح نشد!

از فرماندار شهرستان رشت که علی‌رغم سپری‌شدن زمان اندکی از انتصاب وی مجدانه پیگیر رفع مشکل آبرسانی بوده‌اند انتظار می‌رود ضمن پیگیری، با عوامل سهل‌انگاری‌های اینچنینی -که موجب تضعیف عملکرد و خدمات دولت می‌گردد- برخورد نمایند.

یکشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ KHNA86675

مجتمع آبرسانی که قرار بود امروز مطابق‌با برنامه‌های بخش خمام در هفته دولت مقابل خانه بهداشت مرزدشت افتتاح شود، به‌دلیل آنچه مشکل فنی یاد شده در لحظات پایانی لغو شد.
مشاهدات عینی خبرنگار خمام‌نیوز نشان می‌دهد حوضچه پروژه در کمال شگفتی به شیر آب چاه خانه بهداشت متصل بوده، اگرچه مسوول آبفای خمام این‌موضوع را کتمان نموده و شواهد مذکور پس‌از یکساعت جمع‌آوری گردید.

مشکل قطعی و افت فشار آب تعدادی‌از روستاهای بخش خمام که موجب اعتراض روستاییان بوده موضوع گزارش‌های خمام‌نیوز را طی ماه‌های اخیر تشکیل داده و پروژه آبرسانی به ۱۰ روستای بخش خمام با اعتباری بالغ‌بر ۷,۵ میلیارد تومان قرار است با بهره‌برداری در هفته دولت مرتفع‌کننده این‌مشکل باشد.

با این‌وجود، تصاویر محل افتتاح پروژه در مرزدشت گویای آن است که مراسم امروز آب و فاضلاب روستایی نه تنها در چارچوب یک «افتتاحیه نمایشی» نمی‌گنجید، بلکه افتتاح آن می‌توانست توهین‌آمیز تلقی شود.

در پایان، از فرماندار شهرستان رشت که علی‌رغم سپری‌شدن زمان اندکی از انتصاب وی مجدانه پیگیر رفع مشکل آبرسانی بوده‌اند انتظار می‌رود ضمن پیگیری، با عوامل سهل‌انگاری‌های اینچنینی -که موجب تضعیف عملکرد و خدمات دولت می‌گردد- برخورد نمایند.


۱ دیدگاه

  • رحمان از فتاتو در مورخ 1399/06/03 - 18:32 می‌نویسد :

    درود به شرف خبرنگاران که جلوی این نمایش رو گرفتند واقعا باید برخورد بشه با کلیه عوامل و همچنین مردم شهرستان خمام خواهان ورود قوه قضائیه و مسئولان بازرسی کل کشور به این موضوع هستند