خمام - پیمانکار قوی نبوده و متخصص پل‌سازی نیست / تذکر به شهردار برای تضمین آزادی بیان در شهر
ویژه
عضو شورای شهر عنوان کرد :

پیمانکار قوی نبوده و متخصص پل‌سازی نیست / تذکر به شهردار برای تضمین آزادی بیان در شهر

بابک نیکو، گفت : نحوه واگذاری پل مذکور در کمیسیون معاملات اشتباه بوده، نحوه ایجاد رقابت در بین پیمانکاران خبره‌ی این‌حوزه صحیح نبوده و حذف دو پایه میانی پل نشان می‌دهد که مطالعات ژئوتکنیک صورت نپذیرفته است.

چهارشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ KHNA86568

عضو شورای اسلامی شهر خمام ظهر امروز در جلسه علنی این‌شورا در ساختمان شهرداری با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها از احداث پل تا اواسط مهرماه حکایت داشته، اما به‌عنوان تنها عضو فنی شورا معتقدم که این‌پروژه با شکست مواجه می‌گردد، گفت : نحوه واگذاری پل مذکور در کمیسیون معاملات اشتباه بوده، نحوه ایجاد رقابت در بین پیمانکاران خبره‌ی این‌حوزه صحیح نبوده و حذف دو پایه میانی پل نشان می‌دهد که مطالعات ژئوتکنیک صورت نپذیرفته است.
بابک نیکو با تاکید بر اینکه نباید در صورت انجام مطالعات مکانیک خاک تغییری در نقشه اعمال میشد، عنوان کرد : مقرر شده تا طول پایه‌ها کاهش یافته و تعداد آنها افزایش یابد، که این‌ادعا قابل اثبات است.
این‌عضو شورا اجرای پل خیابان فرهنگ را آبروی شهرداری و شورای شهر قلمداد کرده و با تاکید بر اینکه امور عمرانی در دوره‌ی پنجم به حداقل رسیده، افزود : پیمانکار پل قوی نبوده و متخصص پل‌سازی نمی‌باشد.
به گفته‌ی وی، جزیی‌ترین نکات در نقشه‌های پل را مطالعه نموده، اما در مورد آن در فضای مجازی صحبت نکرده‌ام، تا حاشیه‌ای ایجاد نشده و به سرانجام برسد.

نیکو همچنین امر آسفالت را یکی‌از بدیهی‌ترین وظایف شهرداری دانسته و با بیان اینکه نیازی به صغری کبری چیدن یا گلایه از رسانه نیست، گفت : اینکه عضوی‌از شورا بیان می‌کند روند جذب نیرو باید تغییر نموده و اگر به گذشته بازمی‌گشتیم جذب بدین‌شکل صورت نمی‌پذیرفت، مثبت و خارج‌از انتظار بوده و بهتر است مساله مذکور صورتجلسه شده و به‌منظور جلوگیری‌از تکرار آن به شهردار ابلاغ گردد، ضمن آنکه آزمون استخدامی در شهرداری‌ها از سال ۹۱ آغاز شده است.
وی همچنین با اشاره به نامه‌ای خطاب به شهردار به‌منظور تضمین آزادی بیان در شهر که با امضای ۲ عضو به رییس شورا تحویل داده شده، اذعان داشت : در این‌نامه به‌منظور حفظ شان و منزلت شهرداری و تضمین فضای باز آزادی بیان درخصوص بازپس‌گیری شکایت شهردار از یک شهروند منتقد به وضع موجود در شهر و شهرداری و همچنین بیانیه اخیر روابط عمومی در ارتباط با پوشش خبر سقوط دستگاه حفار در پروژه پل خیابان فرهنگ که یک رسانه را به حرکت در مسیر جناح خاص متهم نموده، تذکر داده شده است.

به گزارش خمام‌نیوز، رییس شورای شهر نیز در پایان جلسه با بیان اینکه در مسیر شفافیت گام خواهیم برداشت، از ارائه گزارش مالی شهرداری به تفکیک هر سال خبر داد.
اسماعیل احمدنیا، خاطرنشان کرد : این‌گزارش در جلسه آینده شورای شهر در اختیار رسانه‌های محلی قرار می‌گیرد.


موضوع : شهرداری، شورای شهر
http://khna.ir/86568

۲ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1399/05/23 - 01:18 می‌نویسد :

    اگر سال آینده ای وجود داشته باشد وعده های سرخرمن زیاد داده اید نکنه مثل دانشجویا ن ترم آخری پروژه پایان ترمتان را میخواهیداز کافی نت ها بگیرید

  • ناشناس در مورخ 1399/06/01 - 19:43 می‌نویسد :

    البته شما که هستید برادر نیکو کنایه ام سایر [!] هاست