خمام - فرماندار رشت خواستار تکمیل مرکز درحال احداث کانون پرورش فکری در خمام شد
در دیدار با مدیرکل کانون گیلان ؛

فرماندار رشت خواستار تکمیل مرکز درحال احداث کانون پرورش فکری در خمام شد

علی فتح‌اللهی تجهیز مراکز فرهنگی هنری شهرستان و تلاش برای تکمیل مرکز درحال ساخت کانون پرورش فکری خمام را از اولویت‌ها برشمرد و از مدیر کل و مسوولان کانون برای شرکت در نشست شورای اداری این‌بخش دعوت کرد.

چهارشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ KHNA86305

فرماندار رشت روز گذشته در دیدار با مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و جمعی‌از مسوولان کانون شهرستان، نقش فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را گران‌بها، به ارزش‌مندی پرورش یک انسان و مهیا‌سازی وی برای پذیرش مسوولیت‌های بزرگ عنوان‌کرد.
علی فتح‌اللهی با تاکید بر حمایت افزون‌تر از مراکز شش‌گانه کانون و مهم ارزیابی‌کردن توزیع متوازن امکانات، تصریح کرد : برای حرکت در مسیر توسعه، توجه به تمامی مراکز این‌مجموعه فرهنگی در سطح شهرستان در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی تجهیز مراکز فرهنگی هنری شهرستان و تلاش برای تکمیل مرکز درحال ساخت کانون پرورش فکری خمام را از اولویت‌ها برشمرد و از مدیر کل و مسوولان کانون برای شرکت در نشست شورای اداری این‌بخش دعوت کرد.

مدیر‌کل کانون استان گیلان همچنین با اشاره به مرکز درحال احداث کانون گیلان در خمام، عنوان کرد : این پروژه از سوی مسکن و شهرسازی در سال ۱۳۸۹ آغاز شده و ما به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار امیدواریم در سایه تلاش‌های مسوولان و تخصیص اعتبارات لازم، زمینه‌های بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از خدمات فرهنگی این‌مجموعه فراهم شود.

به گزارش خمام‌نیوز، از وعده افتتاح کانون پرورش فکری در خمام ۴۹۰ روز سپری شده است.


موضوع : کانون پرورش فکری
برگرفته از : برنا
http://khna.ir/86305

دیدگاه شما چیست ؟!