خمام - احتمال افزایش خاموشی‌های با برنامه قوت گرفت
ویژه
قطعی‌های مکرر برق ؛

احتمال افزایش خاموشی‌های با برنامه قوت گرفت

قطعی‌های مکرر برق و عدم پاسخگویی مناسب تلفن امور مشترکین اداره‌ی برق خمام در روزهای اخیر نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.

دوشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ KHNA86276

قطعی‌های مکرر برق و عدم پاسخگویی مناسب تلفن امور مشترکین اداره‌ی برق خمام در روزهای اخیر نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.
این‌قطعی‌ها که براساس اظهارات رسمی در برخی‌از موارد به‌دلیل بروز اتفاقات و حوادث بوده، اما به‌نظر می‌رسد با درنظر گرفتن بخش «خاموشی با برنامه» در سایت شرکت توزیع نیروی برق گیلان و همچنین اظهارات روز گذشته‌ی سخنگوی صنعت برق مبنی‌بر اینکه «درصورتی‌که همراهی مشترکین را داشته باشیم تابستان را بدون خاموشی پشت سر می‌گذاریم، در غیر این صورت مجبور می‌شویم محدودیت‌هایی را اعمال کنیم» از روند قطعی‌های برنامه‌ریزی‌شده در روزهای آتی حکایت دارد.

هرچند درخصوص قطعی امروز در برخی‌از نقاط شهری و روستایی اطلاعیه‌ای از سوی شرکت توزیع نیروی برق گیلان یا اداره برق خمام صادر نشده بود، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد این‌قطعی نیز با «خاموشی با برنامه» مرتبط بوده و در این‌شرایط اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع به مشترکان حداقل انتظاری‌است که از مسوولان برق می‌رود.

از سوی دیگر، علی‌رغم اظهارات مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان مبنی‌بر ترمیم و تقویت ظرفیت صورت‌گرفته بر خطوط شبکه و همچنین اعلام قبلی رییس اداره برق خمام درخصوص بازسازی و اصلاح ۹۰ درصد از شبکه برق بخش خمام، اتفاقات متعدد و ادامه‌یافتن قطعی‌های مکرر و نوسانات در برخی‌از ساعات شبانه‌روز مشکلات متعددی را برای شهروندان متصور نموده و نگرانی‌هایی را درخصوص آسیب‌دیدن وسایل برقی به‌همراه داشته است.

به گزارش خمام‌نیوز، مشترکینی که وسایل برقی آنها به دلیل نوسان برق آسیب دیده می‌توانند با مراجعه به اداره برق خمام تشکیل پرونده نموده تا خسارت آنان از طریق بیمه پوشش داده شود. علاوه‌بر این، شهروندان در مواقع اشغال‌بودن تلفن ۳۴۴۲۲۵۱۱ می‌توانند از طریق خطوط ثابت با ۱۲۱ تماس حاصل نمایند.


موضوع : اداره‌ی برق، انتخاب سردبیر، یادداشت
http://khna.ir/86276

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.