خمام - دبیرستان ۱۲ کلاسه پاسداران بهمن‌ماه افتتاح می‌‎شود
ویژه
کارشناس نوسازی مدارس گیلان :

دبیرستان ۱۲ کلاسه پاسداران بهمن‌ماه افتتاح می‌‎شود

کمیل بیانی، گفت : جهت بهره‌برداری از این‌پروژه ملی تاکنون ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و تکمیل آن نیازمند ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

دوشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ KHNA86265

کارشناس اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در حاشیه‌ی بازدید از پروژه‌ی دبیرستان ۱۲ کلاسه‌ی پاسداران شهر خمام با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه مذکور و از سرگیری عملیات اجرایی آن، عنوان کرد : جهت بهره‌برداری از این‌پروژه ملی تاکنون ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و تکمیل آن نیازمند ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار است.
کمیل بیانی در گفتگو با خمام‌نیوز با ابراز امیدواری از آنکه دبیرستان پاسداران تا بهمن‌ماه سال جاری افتتاح گردد، تصریح کرد : این‌پروژه از ۱,۴۱۳ مترمربع برای ساختمان مدرسه، ۴۷۰ مترمربع برای سالن ورزشی، ۴۴ مترمربع برای سرویس بهداشتی، ۱,۳۰۰ مترمربع برای محوطه و ۴ باب مغازه برخوردار بوده و ساختمان قدیمی موجود برای استفاده به‌عنوان کتابخانه عمومی پیشنهاد شده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تاکنون تنها ۶۰ میلیون تومان از اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی احداث مدرسه ۳ کلاسه شهید محمود ترابی در جفرود بالا از سوی بانک ملی تخصیص یافته و زمان بهره‌برداری از آن مشخص نیست، خاطرنشان کرد : مدرسه ۲ طبقه حسین ضمیری در فشتکه اول نیز تا مهرماه سال جاری افتتاح خواهد شد.


موضوع : مدارس، وعده
http://khna.ir/86265

دیدگاه شما چیست ؟!

افتتاح دبیرستان پاسداران
۱,۱۵۶ روز گذشت