خمام - برای نظارت بر واحدهای صنفی اقدام جدی و فوری انجام شود
امام جمعه خمام متذکر شد :

برای نظارت بر واحدهای صنفی اقدام جدی و فوری انجام شود

به گفته‌ی حجت‌اسلام حامد اسدالله‌زاده، از فرماندار رشت و بخشدار خمام انتظار می‌رود نسبت به موضوع مذکور اقدام جدی و فوری انجام داده و گزارش آن‌را در اختیار مردم قرار دهند.

جمعه، ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ KHNA86229

حجت‌اسلام حامد اسدالله‌زاده ظهر امروز در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه شهر خمام با تاکید بر اینکه علی‌رغم تذکرات جدی و متعدد به اتحادیه‌ها و اصناف در راستای نظارت بر واحدهای صنفی تاکنون اقدام قابل ملاحظه‌ای در بخش خمام صورت نپذیرفته، گفت : این‌حق مردم و بازاریان است تا وقتی جهت اخذ پروانه و مواردی از‌این‌قبیل هزینه پرداخت می‌کنند، شاهد دفاع از حقوق و شرافت کاری بازاریان توسط اتحادیه‌ها باشند.
امام جمعه خمام با طرح این‌پرسش که چه کسی باید از حقوق مردم در برابر عده‌ای «از خدا بی‌خبر» دفاع نموده یا نظارت بر افسارگسیختگی بازار مسکن، املاک و لوازم خانگی در خمام بر عهده چه کسی‌است، افزود : مسوولیت ابتدایی پیگیری این‌مطالبه از اتحادیه‌ها را متوجه نماینده عالی دولت در شهرستان و بخش می‌دانیم.
به گفته‌ی وی، از فرماندار رشت و بخشدار خمام انتظار می‌رود نسبت به موضوع مذکور اقدام جدی و فوری انجام داده و گزارش آن‌را در اختیار مردم قرار دهند.


موضوع : نماز جمعه
http://khna.ir/86229

دیدگاه شما چیست ؟!