خمام - ایجاد هرگونه مستحدثات تا شعاع ۱۰۰ متر بعد از حریم مصوب قانونی راه ممنوع است
معاون راهداری گیلان :

ایجاد هرگونه مستحدثات تا شعاع ۱۰۰ متر بعد از حریم مصوب قانونی راه ممنوع است

حجت‌الله عطائی، گفت : درصورتی‌که متقاضی درخواستی در چارچوب مقررات مورد اشاره داشته باشد می‌تواند با ارائه مستندات و مدارک لازم به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان مراجعه کند.

شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ KHNA85972

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان امروز با اشاره به موضوع تخریب چند مغازه در روستای مرزدشت، اظهار کرد : ایجاد هرگونه مستحدثات تا شعاع ۱۰۰ متر بعد از حریم مصوب قانونی بر اساس مفاد ۱۷ و ۶ قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن بدون اخذ مجوز از وزارت راه و شهرسازی (سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای) ممنوع است.
حجت‌الله عطائی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان موظف به پیگیری و اجرای تبصره ۱ ماده ۶ قانون فوق و رفع تصرف از حریم راه است، تصریح کرد : درصورتی‌که متقاضی درخواستی در چارچوب مقررات مورد اشاره داشته باشد می‌تواند با ارائه مستندات و مدارک لازم به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان مراجعه کند.

به گزارش خمام‌نیوز، امام جمعه خمام روز گذشته با انتقاد از عملکرد راهداری گفته بود : اینکه باید با متخلفین برخورد بازدارنده صورت بپذیرد بر کسی پوشیده نیست، اما هرگونه تبعیض در برخورد با متخلف و فرق‌گذاشتن بین متخلفین سرمایه‌دار و غیرسرمایه‌دار ظلمی آشکار است.
به گفته‌ی حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده، اگر واقعاً عزمی برای برخورد با متخلفین و اعمال قانون وجود دارد، راهداری نسبت به تخریب تالارها و رستوران‌هایی که در مسیر رشت به خمام بعضاً بیش‌از ۷ متر در حریم قانونی راه قرار گرفته‌اند اقدام نماید.

این‌گزارش می‌افزاید، خمام‌نیوز پیش‌از این طی گزارش‌های متعددی به موضوع تخریب مغازه‌ها در مرزدشت بدون اخطار قبلی به مالکین مغازه‌ها در گفتگو با مالکین مذکور، بخشدار خمام و مالک قدیمی زمین پرداخته بود.


موضوع : تخریب، در روستا، راه و شهرسازی
منبع : فارس
http://khna.ir/85972

دیدگاه شما چیست ؟!