خمام - مشکل قطعی‌های برق خمام با ترمیم و تقویت ظرفیت خطوط شبکه برطرف می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان :

مشکل قطعی‌های برق خمام با ترمیم و تقویت ظرفیت خطوط شبکه برطرف می‌شود

محمداسماعیل هنرمند، گفت : این‌مشکل در روزهای آینده حل می‌شود، زیرا ظرفیت پست فوق رشت شمالی را افزایش داده‌ایم و کنترل‌های لازم درحال انجام است.

یکشنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ KHNA85931

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان با اشاره به مشکلات قطعی برق خمام، اظهار کرد : در دو شهر رشت و خمام در روزهای گذشته در راستای ترمیم و تقویت ظرفیت خطوط شبکه شاهد قطعی برق بوده‌ایم، که این‌مشکل در روزهای آینده حل می‌شود، زیرا ظرفیت پست فوق رشت شمالی را افزایش داده‌ایم و کنترل‌های لازم درحال انجام است.
محمداسماعیل هنرمند با بیان اینکه مردم باید تلاش کنند که در تابستان مصرف برق خود را کاهش دهند، گفت : اگر مردم مصرف برق را مدیریت نکنند در تابستان امسال به دلیل افزایش دمای هوا دچار مشکل می‌شویم.
به گفته‌ی وی، تاکنون در استان گیلان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش بار صورت گرفته و این نشان‌دهنده این است که مردم باید بیشتر رعایت کنند.


موضوع : اداره‌ی برق
منبع : فارس
http://khna.ir/85931

۳ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1399/03/25 - 17:59 می‌نویسد :

    نرخ بهای مصرفی برق نسبت به گذشته ، چند برابر …؛ بجاش ، قطعی برق توسط اداره برق هم بیشتر از قبل . اما این علاج نیست . بجای فروش برق به دیگر کشورها ، برق داخل را تقویت کنید .

  • ناشناس در مورخ 1399/03/27 - 00:53 می‌نویسد :

    با سلام خسته نباشید من از روستا بیجردکل هستم متاسفانه قبل برق قطع شده بود اگه خاموشی چه ساعتی هست به ما خبر بدهید از طریق کانال

  • ناشناس در مورخ 1399/03/28 - 22:18 می‌نویسد :

    باسلام وخسته نباشید من از روستای مرزدشت تماس می گیرم در رابطه با خاموشی برق ونوسان اداره برق استان جوابگوی خسارت به لوازم برق خواهد بود چگونه ما که مراجعه نمودیم هنوز هیچ گونه دستور نیامده به کجا باید مراجعه نماییم