خمام - امام جمعه: مردم باید تاوان بی‌عرضگی برخی‌از مسوولین را در گرانی‌ها پرداخت کنند ؟!
با اشاره به موج گرانی‌ها در بازار ؛

امام جمعه: مردم باید تاوان بی‌عرضگی برخی‌از مسوولین را در گرانی‌ها پرداخت کنند ؟!

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده از گرانی لجام‌گسیخته در بازار مسکن خمام انتقاد کرد و گفت : چرا عده‌ای فرصت‌طلب و از خدا بی‌خبر باید اینگونه سرمایه یک عمر مردم این‌شهر را به تاراج ببرند.

شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲:۰۳ KHNA85913

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با اشاره به موج گرانی‌های لجام‌گسیخته بازار در ماه‌های اخیر، به‌خصوص از ابتدای سال ۹۹ که ارز و طلا، خودرو و مسکن در این‌زمینه پیشتاز هستند، عنوان کرد : علت این گرانی‌ها و اینکه چرا هجمه‌ای از گرانی‌ها کشور را فرا گرفته در تخصص بنده نیست و باید اقتصاددانان اظهار نظر کنند، ولی آنچه که عیان است و نیاز به تخصص نداشته و با کمی دقت در جامعه قابل درک است عدم وجود یک نظارت هوشمند، فعال، کارآمد و مستمر در دستگاه‌های مختلف است، که باعث سوء استفاده‌ی فرصت‌طلبان در اینگونه شرایط و نفوذ و رسوخ آنها در نیازهای ضروری مردم شده است.
امام جمعه خمام در بخش دیگری از سخنان خود، ادامه داد : آیا مردم باید تاوان بی‌عرضگی برخی‌از مسوولین را در گرانی لبنیات و امثال آن پرداخت کنند؟ نمایندگان مجلس یازدهم که برچسب انقلابی را بر پیشانی زده‌اند کجایند تا فریاد مظلومیت این‌مردم را به گوش این وزارت‌خانه‌ها برسانند.
وی با طرح این‌پرسش از فرماندار رشت که نظارت بر اصناف و گرانی‌های بخش خمام که می‌بایست توسط اداره صنعت، معدن و تجارت صورت بگیرد کجاست، تصریح کرد : وقتی بنده نه به‌عنوان یک شهروند، بلکه بارها به‌عنوان امام جمعه از مسوولین بخش و بخشدار در مورد نظارت اصناف و اتحادیه‌ها سوال می‌کنم پاسخی نمی‌گیرم، به مردم و شهروندان پاسخ می‌دهند؟
اسدالله‌زاده همچنین از گرانی لجام‌گسیخته در بازار مسکن خمام انتقاد کرد و گفت : چرا عده‌ای فرصت‌طلب و از خدا بی‌خبر باید اینگونه سرمایه یک عمر مردم این‌شهر را به تاراج ببرند یا چرا باید گرانی لجام‌گسیخته در نهاده‌های دامداری و کشاورزی کار را به جایی برساند که کشاورزان و دامداران خمامی از تولید منصرف شوند. آیا معنای جهش تولید را شما اینگونه درک کرده‌اید؟.


موضوع : نماز جمعه
http://khna.ir/85913

دیدگاه شما چیست ؟!