خمام - رهاسازی مرغ‌های مرده در محدوده شهری
ویژه
شهردار خمام گلایه کرد :

رهاسازی مرغ‌های مرده در محدوده شهری

شهردار خمام از رهاسازی مرغ‌های مرده و تخلیه زباله‌ها در محدوده شهری توسط افراد ناشناس گلایه کرد.

دوشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳ KHNA85838

شهردار خمام از رهاسازی مرغ‌های مرده و تخلیه زباله‌ها در محدوده شهری توسط افراد ناشناس گلایه کرد.
موسی فکور امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه در ۲ هفته اخیر مرغ‌های مرده توسط خودروهای ناشناس در کنار سطل‌های زباله‌ی محدوده شهری تخلیه شده‌اند، عنوان کرد : این‌امر زمانی انجام می‌شود که نیروهای خدمات شهری سطل‌های زباله را نزدیک به صبح تخلیه نموده‌اند.
وی با بیان اینکه این‌موضوع علاوه‌بر آلودگی و به‌خطر انداختن سلامت شهروندان، واحد خدمات شهری را با مشکل مواجه نموده، تصریح کرد : تنها در یک روز ۳ خودروی نیسان برای جمع‌آوری مرغ‌های مرده در نظر گرفته شد.
این‌مسوول با تاکید بر اینکه شهرداری در برخی‌از نقاط همه‌روزه و در نقاط دیگر یک‌روز در میان اقدام به جمع‌آوری زباله می‌کند، افزود : انتقال زباله از نقاط دیگر به محدوده شهری به مشکلات واحد خدمات شهری دامن زده و این‌تصور را برای شهروندان ایجاد نموده که سطل‌های زباله خالی نمی‌شوند.
فکور با تقاضا از همشهریان برای کمک به شهرداری در شناسایی و برخورد با متخلفین، گفت : شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد این‌چنینی با شهرداری از طریق شماره ۳۴۴۲۳۲۱۱ یا پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.
شهردار خمام همچنین از تخلیه زباله‌ی برخی روستاها در ایستگاه زباله شهرداری، تغییر مکان سطل‌ها توسط برخی‌از افراد و پرتاب‌نمودن سطل‌ها به داخل رودخانه یا باغ‌ها گلایه کرده و یادآور شد : زباله‌های جمع‌آوری‌شده به سراوان انتقال می‌یابند، اما بخش مازاد آن به‌صورت موقت به ایستگاه زباله منتقل شده‌اند، که ان‌شاالله با هماهنگی‌های صورت‌گرفته تا ۳ هفته آینده تمامی زباله‌های ایستگاه تخلیه خواهند شد.


موضوع : شهرداری
http://khna.ir/85838

دیدگاه شما چیست ؟!