خمام - برپایی ۱۰ ایستگاه برای جمع‌آوری فطریه
رییس کمیته امداد خمام خبر داد :

برپایی ۱۰ ایستگاه برای جمع‌آوری فطریه

مرکز نیکوکاری خمام‌یاران نظر به اخذ مجوز لازم به‌منظور جمع‌‌آوری فطریه در طرح «حمایت از خانواده‌های نیازمند بخش خمام» آماده دریافت زکات فطریه از نیکوکاران محترم از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۷۵۱۵ می‌باشد.

شنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ KHNA85715

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام با بیان اینکه این‌نهاد متولی جمع‌آوری زکات است، اظهار کرد : هم‌زمان با عید سعید فطر ۱۰ ایستگاه به‌‌منظور جمع‌آوری فطریه و کفاره در سطح بخش خمام استقرار می‌یابد.
محمدعلی دشتی با تأکید بر اینکه پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره قبل‌از شروع نماز عید فطر تا عصر روز عید در مساجد و مکان‌های برگزاری نماز عید برپا بوده و مراکز نیکوکاری آماده دریافت فطریه و کفاره هستند، افزود : دو ایستگاه میدان نماز و میدان ولیعصر (عج) به مدت ۲ روز آماده دریافت زکات همشهریان خواهند بود.
وی با اشاره به مصوبه شورای زکات مبنی‌بر اینکه باید تمامی مبالغ جمع‌آوری شده در کمترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان بخش خمام قرار گیرد، ادامه داد : کمیته امداد در همان‌روز عید سعید فطر و در نهایت در یک بازه زمانی یک‌روزه مبالغ فطریه‌ها را در اختیار افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت قرار می‌دهد.

به گزارش خمام‌نیوز، مرکز نیکوکاری خمام‌یاران نظر به اخذ مجوز لازم به‌منظور جمع‌‌آوری فطریه در طرح «حمایت از خانواده‌های نیازمند بخش خمام» آماده دریافت زکات فطریه از نیکوکاران محترم از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۷۵۱۵ می‌باشد.


موضوع : خیریه، کمیته امداد، مراکز نیکوکاری
منبع : خوبان خبر
http://khna.ir/85715

دیدگاه شما چیست ؟!