خمام - بدهی شهرداری خمام به سایت دفن زباله سراوان پرداخت شود
در کمیته پسماند شهرستان مطرح شد ؛

بدهی شهرداری خمام به سایت دفن زباله سراوان پرداخت شود

محمدعلی ویشکایی، گفت : شهرداری خمام ۳۱ میلیون تومان بدهی خود را به سایت دفن زباله سراوان پرداخت کنند.

چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ KHNA85683

معاون امور عمرانی فرماندار در جلسه کمیته پسماند شهرستان رشت با بیان اینکه این‌نشست در دو بخش بررسی پسماند عادی و عفونی زباله‌ها برگزار می‌شود، گفت : با توجه به تعطیلات عید فطر مسافران به مرور عازم استان گیلان خواهند بود، که امیدواریم این مسافرت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.
محمدعلی ویشکایی، افزود : از دهیاران و شهرداران می‌خواهیم که جمع آوری زباله‌ها به طور مرتب انجام پذیرد و همچنین از راهنمایی و رانندگی می‌خواهیم تا با رانندگانی که زباله‌ها را در خیابان می‌ریزند به شدت برخورد کنند.
وی در مورد بدهی شهرداران به شهرداری رشت در حوزه پسماند، اظهار کرد : شهرداری خمام ۳۱ میلیون تومان، شهرداری کوچصفهان ۷۶ میلیون، خشکبیجار ۷۲ میلیون تومان و لشت نشاء ۷۱ میلیون تومان بدهی خود را به سایت دفن زباله سراوان پرداخت کنند.
این مسوول، جمع‌آوری زباله از سطح شهر و روستاها را یکی‌از ارزیابی‌های مردم در مورد عملکرد مدیران محلی دانسته و با بیان این‌مطلب که زباله ۶ شهرستان به سایت سراوان ریخته می‌شود، خاطرنشان کرد : همه ما به مردم سراوان بدهکار هستیم و تمام اقداماتی که انجام می‌شود برای رفع مشکلات مردم سراوان است.


موضوع : شهرداری، فرمانداری
منبع : دیار میرزا
http://khna.ir/85683

دیدگاه شما چیست ؟!