خمام - فوتبال بانوان نیازمند احترام بیشتری است
سارا قمی مطرح کرد :

فوتبال بانوان نیازمند احترام بیشتری است

سارا قمی با بیان اینکه تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان تصمیمی هوشمندانه بوده، اظهار کرد : آخرین دیدارمان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان چهارم اسفندماه برگزار شده و لیگ بانوان به‌تبع سایر رشته‌های ورزشی تعطیل شد.

دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ KHNA85488

سارا قمی با بیان اینکه تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان تصمیمی هوشمندانه بوده، اظهار کرد : آخرین دیدارمان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان چهارم اسفندماه برگزار شده و لیگ بانوان به‌تبع سایر رشته‌های ورزشی تعطیل شد.
وی با تأکید بر اینکه ادامه لیگ سلامت بازیکنان را به مخاطره می‌انداخت، افزود : در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان شایعاتی مبنی بر بیماری بازیکنان شنیده‌شده و روزهای سختی را سپری کردیم ؛ داوران نیز با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان لغو مسابقات شدند.
ملی‌پوش فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه فوتبال بانوان نیازمند احترام بیشتری است، بیان کرد : با شروع مجدد رقابت‌ها مسلماً کیفیت بازی‌ها به دلیل دوری بازیکنان از شرایط تمرین و مسابقه افت پیدا خواهد کرد، ولی به‌عنوان یک‌بازیکن با سابقه خواهان آغاز مجدد لیگ بوده و زمانی باید مسابقات لیگ بانوان کنسل شود که فوتبال مردان نیز کنسل شود.
این‌بازیکن خمامی با گلایه از ‌تبعیض بین مردان و زنان در فوتبال، گفت : زمانی می‌توانیم خواهان حقوقی برابر با فوتبال مردان شویم که به فوتبالمان احترام بگذاریم.
به گفته‌ی وی، درخواست تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان توسط برخی ورزشکاران و مربیان این‌رشته کمکی به پیشرفت فوتبال بانوان نمی‌کند.

کاپیتان فصل گذشته ملوان بندرانزلی با اشاره به حواشی ایجادشده از سوی برخی شخصیت‌های ورزشی در گیلان، بیان کرد : در تمامی سال‌های حضورم در ملوان با پیشنهاد‌های گزاف مالی روبه‌رو شده و تمامی این پیشنهاد‌های را به دلیل ملوان رد کردم ؛ بنده تعصبم به ملوان را بارها به اثبات رسانده و از حضور در ملوان هرگز پشیمان نکردم.
سارا قمی با بیان اینکه باشگاه ملوان رضایت‌نامه وی را به‌راحتی صادر کرد، افزود : تا لحظه آخر منتظر تصمیم باشگاه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر باقی ماندم، ولی بلاتکلیفی ملوان چاره‌ای برای جدایی از این تیم باقی نگذاشت ؛ باشگاه ملوان برای صدور رضایت‌نامه خواهان بخشیدن طلب‌هایم شدند، که به‌سان سال‌های گذشته طلبم را بخشیدم.
وی با بیان اینکه برای فوتبال ملوان آرزوی موفقیت دارد، گفت : سارا قمی با ملوان به فوتبال کشورمان معرفی‌شده و هرگز در ملوان در پی کسب پول نبوده‌ام ؛ ۱۵ سال با کمترین میزان دریافتی در این تیم توپ زده و موفقیت این‌تیم آرزوی قلبی من است.

مهاجم تیم فوتبال هیات فوتبال البرز با اشاره به اینکه فوتبال گیلان از عدم حضور اسپانسرهای قوی ضربه خورده است، گفت : ایران‌دوست و جهانچی از مربیان تراز اول فوتبال و فوتسال کشورمان هستند، ولی به دلیل عدم‌حمایت مسؤولین و مشکلات مالی در فوتبال گیلان جایی ندارند.
قمی با تأکید بر اینکه لیگ برتر فوتبال بانوان نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت کرده، تصریح کرد : در سال‌های دور تکلیف قهرمان و نایب‌قهرمان از هفته‌های ابتدایی مشخص بود، ولی در چندسال اخیر تیم‌ها بسیار به یکدیگر نزدیک شده و به‌جز سه تیم سایر تیم‌ها بسیار به یکدیگر نزدیک هستند.
وی راه‌اندازی فوتبال پایه توسط فدراسیون فوتبال را عامل اصلی پیشرفت فوتبال بانوان دانست.


موضوع : بانوان، فوتبال
منبع : فارس
http://khna.ir/85488

دیدگاه شما چیست ؟!