خمام - بازار هفتگی خمام، فاقد فاصله‌گذاری اجتماعی
ویژه
انتقال بازار به کمربندی ؛

بازار هفتگی خمام، فاقد فاصله‌گذاری اجتماعی

نمی‌توان صدمه و زیانی که بحران کرونا به بسیاری‌از مشاغل وارد نموده یا مشکلات معیشتی را نادیده گرفت.

یکشنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ KHNA85424

درحالی که به‌دنبال شیوع ویروس کرونا بسیاری‌از اصناف تعطیل گردیده، اغلب شهروندان در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برند، تجمعات از جمله جشن و عزا لغو شده یا بازگشایی مجدد مدارس از ابتدای اردیبهشت‌ماه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته، یکشنبه بازار خمام که تا اطلاع ثانوی تعطیل شده بود به‌جای محوطه شهرداری به محدوده کمربندی انتقال یافته است.

اگرچه نمی‌توان صدمه و زیانی که بحران کرونا به بسیاری‌از مشاغل وارد نموده یا مشکلات معیشتی را نادیده گرفت، اما حتی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز به‌منظور جلوگیری از گسترش بیشتر این‌ویروس و حفظ سلامت شهروندان در بازار هفتگی روزهای یکشنبه شهر خمام یا بازار روزهای چهارشنبه بالامحله چوکام به چشم نمی‌خورد، که این‌موضوع می‌تواند به طولانی‌شدن کنترل بیماری انجامد.

گفتنی‌است، ۱۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته و در مجموع ۳,۶۰۳ نفر در ایران بر اساس اعلام وزارت بهداشت بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت‍ه‌اند.


موضوع : انتخاب سردبیر، بازار، کرونا، ویدئو
http://khna.ir/85424

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1399/01/18 - 00:29 می‌نویسد :

    سلام . کرونا اگه یک تهدیده داخل شهر یا خارج شهر نداره . اگه جان شهروندان مهم باشه .
    ضمنا خطر کمربندی و نبود پل عابر پیاده را هم در نظر داشته باشید
    قبلا هم در موردبلاتکلیفی و بازسازی میدان کمربندی باهاتون ( خمام نیوز ) صحبت کرده بودم و گفتین که مربوط به شهر خمام نیست . اگه میدان کمربندی خمام مربوط به شهر خمام نباشه اونوقت در صورت بروز هرگونه اتفاقی برای جان شهروندان خمامی که به بازار میروند ، مسئول کیست ؟